دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1007058
۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱
دوره

حوزه/دوره یک روزه روایتگری شهداء ویژه طلاب و روحانیون استان، در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، دوره روایتگری شهدا امروز (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی برگزار شد.

مسئول امور روحانیون اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره برگزاری این دوره گفت: این دوره شامل ۳ بخش می‌شود که شامل ماهیت روایتگری، انواع روایتگری و شیوه‌های روایتگری می‌باشد.

حجت الاسلام شریفی ادامه داد: راوی در مرحله اول باید یک مخاطب شناس باشد و مهارت‌هایی از قبیل خودآگاهی، همدلی، ارتباط مؤثر، تفکر خلاق، ارتباطات فردی و گروهی، مهارت‌های کنترل و مدیریت هیجان و… را دارا باشد.

حجت الاسلام امیدی مسئول ثبت نام دوره هم به خبرنگارِ خبرگزاری حوزه گفت: این دوره با همکاری سازمان بسیج طلاب و معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی برگزار شد و هدف آن آموزش طلاب مستعد برای حضور تأثیر گذار در مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌باشد؛ طلابی که این دوره‌ها را با موفقیت طی کنند و مهارت‌های لازم را به دست بیاورند در اولویت اعزام قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha