چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه / حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی از بررسی و پیگیری مشکلات مطرح‌شده مردم روستای الک همچون “ضعف تلفن همراه” از طریق مسئولان استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسم جشن انقلاب و در جمع مردم روستای الک کامیاران اظهار کرد: اصل حضور جهت عرض سلام، ادب، احترام و تبریک این ایام به این مردمان زحمتکش و دوستدار نظام است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب معنویت بود، افزود: توجه به کرامات انسانی، اخلاق، قرآن و استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های ملت ایران از جمله اهداف انقلاب است‌.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با یادآوری اینکه پیشرفت‌های کشور با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، خاطرنشان کرد: پیشرفت در حوزه علم، فناوری، فضایی، هسته‌ای و … در شرایط تحریم بوده که قبل از انقلاب تحت این فشارها نبودیم.

وی گفت: گرچه کارهای زیادی پیش‌رو داریم، اما خدمات زیادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در استان کردستان برای مردم فراهم شده که مایه خرسندی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی، تقویت زیرساخت‌ها و دسترسی مردم به آب، برق، گاز و تلفن در دورترین نقطه مرزی کشور و استان کردستان را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: گرچه در برخی حوزه‌ها ضعف‌هایی داریم، اما در ۴۳ سال اخیر تمام مسئولان برای پیشرفت و حل مشکلات مردم تلاش کرده‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی از بررسی و پیگیری مشکلات مطرح‌شده مردم روستای الک همچون “ضعف تلفن همراه” از طریق مسئولان استانی خبر داد و اظهار کرد: از فرماندار شهرستان کامیاران انتظار می‌رود این مشکل را به‌منظور رفع دغدغه‌های مردمی و دانش‌آموزان روستا پیگیری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha