سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دهه فجر

حوزه/ استاد مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن با بیان این که نگاه اسلام به زن یک نگاه انسانی است، گفت: ایفای نقش مسئولانه در انقلاب اسلامی، اصلی‌ترین امر زندگی در جامعه اسلامی است و فرقی بین زنان و مردان ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم مریم لشکری نامقی در نشست مجازی به مناسبت دهه فجر که با حضور طلاب مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء (سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن برگزار شد، بیان کرد: هویت‌یابی صحیح دختران جوان برای ایفای نقش در تمدن سازی ضروری است.

وی با بیان این که نگاه اسلام به زن یک نگاه انسانی است، ادامه داد: ایفای نقش مسئولانه در انقلاب اسلامی، اصلی‌ترین امر زندگی در جامعه اسلامی است و فرقی بین زنان و مردان ندارد.

استاد مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء (سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن خاطرنشان کرد: پایه و اساس تفکرات غربی، مادی و غلط است و بایستی ذهن را از مرجعیت افکار و فرآورده‌های غربی خالی کرد.

وی تاکید کرد: حرکت در جهت احقاق حقوق زنان در جوامع اسلامی بر مبنای اسلامی و هدف اسلامی است.

مبلغ مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء (سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن، کلید موفقیت جامعه را در تلاش آگاهانه آن جامعه دانست و افزود: نقش زن در هر جامعه‌ای نقش کلیدی و پایدار است، بدون تردید زنان نقش‌آفرین و انسان‌های بالنده‌ای هستند.

خانم لشکری بیان کرد: محور اصلی نظام جمهوری اسلامی بر پایه آموزه‌های دینی است و در صدد نشان دادن جایگاه زن به معنای واقعی آن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha