شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حمید ملکی

حوزه/ قائم‌مقام حوزه‌های علمیه گفت: معاونت پژوهش باید به میدان بیاید و همه بخش‌ها از جمله آموزشی، سیاسی، اجتماعی و … را به میدان بیاورد و تبیین بر اساس پژوهش اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ملکی، قائم‌مقام حوزه‌های علمیه، پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره مجلات واحدهای آموزشی حوزه‌های علمیه که در سالن آیت‌الله حائری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، گفت: اگر اهمیت علم برای طلاب بیان شود و عملاً، فعلاً و قولاً شوق و انگیزه آنان افزایش پیدا می‌کند و می‌توانند دیگران را در این مسیر هدایت و جذب کنند.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود جهاد تبیین را مطرح کردند و فرمودند هجمه ترکیبی اتفاق افتاده است؛ ما سنگربانان دین هستیم و باید در این زمینه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمن در فضای مجازی اظهار داشت: دشمنان آن‌قدر در این فضا دروغ‌ها را تکرار کرده‌اند که آن دروغ‌ها تبدیل به راست شده است.

وی ادامه داد: دشمن در این فضا ابن‌مرجانه ها را به میدان آورده است و لشکر سایبری خود را بسیج کرده است و بر روی باطل خود پافشاری می‌کند و ما در مقابل دشمن نباید کوتاهی کنیم.

قائم‌مقام حوزه‌های علمیه تأکید کرد: در این فضا باید جهاد تبیین اتفاق بیافتد و معاونت پژوهش باید به میدان بیاید و همه بخش‌ها از جمله آموزش، سیاسی و اجتماعی و … را به میدان بیاورد و تبیین بر اساس پژوهش اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: جهاد تبیین وظیفه حوزه علمیه است و اگر جاهای دیگر با تأخیر حرکت کردند، حوزه علمیه باید وارد این جبهه شود و مجاهدانه تلاش کند و بحث تبیین را آن هم تبیین امروزی را رقم بزند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha