شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ حضور مردم قم در راهپیمایی 22بهمن

حوزه/ سازمان بسیج رسانه استان همدان در بیانیه‌ای به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر لزوم استفاده حداکثری از توان و ظرفیت خود در راستای استحکام درخت تنومند انقلاب اسلامی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع جهاد تبیین تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، سازمان بسیج رسانه استان همدان در بیانیه‌ای به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بر لزوم استفاده حداکثری از توان و ظرفیت خود در راستای استحکام درخت تنومند انقلاب اسلامی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع جهاد تبیین تاکید کرد.

متن کامل بیانیه بدین شرح است:

چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی که مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است را با سرود جاودانه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی جشن می‌گیریم تا در کنار یاد رشادت‌ها و فداکاری‌ها، بانگ شکوه و عظمت و بزرگی ایران اسلامی را سر دهیم.

چهل و دو سال از استقرار جامعه‌ای ارزشی مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) می‌گذرد؛ نظامی که با پشتوانه اراده و خلوص یک ملت با هدایت داهیانه روح خدا، خمینی کبیر (ره) به سلطنتی پایان داد که سال‌های متمادی حیات خلوت مستکبران عالم بود.

نهضتی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است و ان شاءالله تا قیام جهانی حضرت ولی عصر (عج) استمرار خواهد داشت.

این نهضت شکوهمند و الهی که زمینه بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای ستمگر را فراهم کرده است، اکنون در مسیر عزت و اقتدار با سرعت وصف‌ناشدنی به سمت تحقق اهداف و آرمان‌های حیات‌بخش اسلام و انقلاب به‌پیش می‌رود و همواره شعله‌های امیدواری را در دل ستم دیدگان جهان روشن نگه خواهد داشت.

در چهل سالگی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری با بینش والا و نگاه متعالی، بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان چراغ راه امت مستضعف و جهان اسلام ترسیم کردند؛ این وظیفه فرزندان انقلابی ایران اسلامی و خصوصاً رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی است که در این جهاد تبیین حضوری فعالانه داشته باشند و پرده از دیکتاتوری رسانه‌ای دشمن برداشته و ضمن دفاع از ارزش‌های انقلاب، با هجوم رسانه‌ای، دشمن را مجبور به عقب نشینی و تسلیم در برابر ندای حق‌طلبانه عدالت خواهان نمایند.

فرمانده کل قوا در دیدار فرماندهان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش در روز ۱۹/۱۱/ ۱۴۰۰ فرمودند: «متولیان رسانه‌ها در میدان جهاد تبیین، در درجه اول مسئول هستند. دشمن از دیکتاتوری رسانه‌ای برای بزرگنمایی مشکلات در جمهوری اسلامی و علیه مفاهیم اسلامی حداکثر استفاده را می‌کند. این یک واقعیت تلخی است که وظیفه جهاد تبیین را بر دوش همه می‌گذارد. متولیان رسانه‌ها در درجه‌ِی اول مسئول‌اند، چه رسانه ملی و چه سایر رسانه‌های گوناگون، چه فضای مجازی، چه مجموعه مطبوعات، همه موظفند در این زمینه وارد این میدان بشوند و هر کسی که یک مرکز و منبری برای حرف زدن با افکار عمومی جامعه دارد در این زمینه موظف است.»

ما اصحاب رسانه استان همدان که همواره در پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ایستاده‌ایم، عهد می‌بندیم تا در راستای استحکام درخت تنومند انقلاب اسلامی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حداکثر توان و ظرفیت خود را در موضوع جهاد تبیین به کار گرفته و ضمن بیان رشادت‌ها و دست‌آوردهای فرزندان انقلاب اسلامی، با روشنگری به مقابله با دیکتاتوری رسانه‌ای شیطان بزرگ برویم و به این وعده الهی اعتماد و اعتقاد داریم که، یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ (ای کسانی که ایمان آورده اید اگر خدا را یاری کنید یاریتان می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد)

در پایان سازمان بسیج رسانه استان همدان ضمن تبریک چهل سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از عموم مردم و رسانه‌های استان دعوت می‌نماید تا همچون گذشته با حضور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و انعکاس این جشن ملی بار دیگر پیام خود را به نظام استکبار جهانی عرضه دارند که انقلاب اسلامی ایران چون کوه استوار و با رهبری حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و پشتوانه مردمی، بسمت آرمان‌های اصیل انقلاب و تحقق تمدن اسلامی پیش می‌رود. ان‌شاءالله

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha