شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهدی نجم - سمنان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان در پیامی به مناسبت ۲۲ بهمن گفت: ایام الله دهه فجر تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر "تعالیم مکتبی اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر بود که توانست حکومتی الهی را تثبیت کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم، در پیامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

ایام الله دهه فجر تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر "تعالیم مکتبی اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر بود که توانست حکومتی الهی را تثبیت کند.

انقلاب اسلامی ایران موجب تجدید حیات اسلام شد و چشم امید تمامی مسلمانان، مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت. آرمان‌های انقلاب اسلامی که متکی بر فرهنگ توحیدی است، از همان ابتدا با انواع توطئه‌های دشمنان مواجه شد که با هدایت‌های امامین انقلاب، وحدت، بصیرت و حضور همیشگی مردم، توانست بر آنها پیروز شود و ندای حق‌طلبانه ملت‌های ستمدیده و مظلوم را به گوش جهانیان برساند؛ که اخیراً وزارت خارجه آمریکا به بی اثر بودن تحریم‌ها علیه ملت بزرگ ایران به صراحت اذعان نموده است.

امروز به برکت عمل به وصایای امام راحل (ره) و هدایت‌های روشنگرانه رهبر معظم انقلاب و با توجهات حضرت ولیعصر (عج) انقلاب اسلامی به جهان صادر شده و ان شاءالله در آینده‌ای نه چندان دور شاهد اضمحلال حکومت‌های مستکبر و زیاده‌خواه خواهیم بود.

حوزه علمیه خواهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فجر پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امامین انقلاب و ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی با اتحاد، یکدلی، هوشمندی و مراقبت نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان، همچنان شکل گیری تمدن نوین اسلامی را دنبال نموده و در این مسیر خطیر لحظه‌ای از مکر و ترفندهای دشمنان اسلامی غافل نخواهیم بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha