پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
آیت الله ناصری

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: ملت شجاع ایران با راهپیمایی گسترده موتوری و خودرویی و همکاری در برنامه‌های مختلف دهه‌فجر بار دیگر وفاداری به نظام را نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد گفت: به رغم شرایط خاص کرونایی مردم با رعایت نکات بهداشتی باشکوه در مراسم ۲۲ بهمن مشارکت کردند. این حضور حماسی و دشمن‌شکن تبلور وحدت و اقتدار نظام و انقلاب‌اسلامی و مایه زبونی استکبار جهانی و حامیان آنهاست.

امام جمعه یزد ادامه داد: اگر مشکل شیوع بیماری کرونا وجود نداشت، خیابان‌های یزد هم اکنون مملو از جمعیت شهروندان بود، اما در حال حاضر نیز مردم با شور و نشاط خاصی در راهپیمایی خودرویی حضور یافتند.

وی افزود: مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بسیار شاد و خوشحال هستند و با شوق و اشتیاق خاصی در این راهپیمایی شرکت کرده اند.

امام جمعه یزد ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی و مردمی است و همه ملت با عشق از آن حمایت می‌کنند.

آیت الله ناصری اظهار کرد: توطئه‌های دشمنان علیه این نظام اسلامی از ده‌ها هزار مورد نیز فراتر رفته است، اما ملت ما استقامت کرده و در برابر همه این توطئه‌ها ایستادگی می‌کنند تا پرچم را در اختیار حضرت ولیعصر (عج) قرار دهند.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی تأکید کرد و گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دستاوردها و پیشرفت‌های بسیار زیادی حاصل شده و حتی در بسیاری از موارد از آمریکای توطئه گر نیز جلو زده ایم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خواستار تبیین و بازگو شدن این دستاوردها توسط مسئولان و رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما شد و تصریح کرد: این همه دستاورد و پیشرفت در چنین شرایطی یک معجزه به شمار آمده و نشان می‌دهد که انقلاب ما یک انقلاب خدایی و مورد حمایت امام زمان (عج) است.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha