دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصویر/ نماز جمعه امروز یکم بهمن‌ماه 1400 رشت به امامت حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی

حوزه/ امام جمعه رشت با اشاره به لزوم تبیین درست دستاوردهای انقلاب در جنگ روایت ها، گفت: مشکلات جامعه با مدیران پاک‌دست و عاشق خدمت حل می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسولی فلاحتی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) ضمن تشکر و قدردانی از حضور حماسی مردم گیلان در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر به ویژه ۲۲ بهمن ایام فرخنده محسوب می‌شود که در اذهان ملت‌های دنیا به ویژه مردم ایران از بین نرفته و ماندگار شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند، افزود: ایرانی‌ها همیشه دوست مظلوم و دشمن ظالم بوده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) نیز با شعار حمایت از مظلومان و مستضعفان در برابر طاغوت با پشتوانه مردم قیام کرد، گفت: ملت‌های غیر مسلمان و آزادی خواه دنیا نیز ندای حمایت از مظلوم امام خمینی (ره) را شنیده و به آن لبیک گفتند.

وی به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف اشاره و با بیان اینکه بیان این دستاوردها نفی مشکلات موجود در جامعه نیست، ادامه داد: مشکلات امروز نتیجه سوء مدیریت‌ها و وجود مدیران نالایق است.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه قدردان انقلاب و همه دستاوردهای آن هستیم، تصریح کرد: مدیران و مسئولان باید تلاش کنند تا این دستاوردها را افزایش دهند.

وی با تأکید بر بیان دستاوردها و بیان بیان اینکه بی توجهی ما نسبت به اعلام این دستاوردهای سبب می‌شود تا دشمن در جنگ روایت‌ها حقایق را وارونه جلوه دهد، ادامه داد: امروز از همه ابزارها برای سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات استفاده می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه تبیین درست دستاوردها برای مردم نقشه دشمنان را خنثی می‌کند، تأکید کرد: دشمنان به دنبال تطهیر چهره پهلوی هستند لذا باید همه حقایق گفته شود.

وی اضافه کرد: جوان ایرانی باید بداند در دوران پهلوی با وجود جمعیت ۳۵ میلیون نفری تولید و صنعت و کشاورزی بسیار ضعیف بود و ایران با وجود بیشترین ظرفیت‌ها همیشه وابسته به خارج بود.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مقایسه وضعیت امروز دورترین روستاهای کشور با قبل از انقلاب نشان دهنده میزان پیشرفت و دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی است، تصریح کرد: البته مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در قبل از پیروزی انقلاب و ترویج بی عفتی، اضافه کرد: در دوران پهلوی زن به عنوان یک کالا و ابزار مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروز زنان ایران همپای مردان در عرصه‌های اجتماعی حضوری فعال دارند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه باید با همدلی و همکاری مشکلات موجود را برطرف کنیم، تأکید کرد: مردم ایران مدیران پاکدست و عاشق خدمت می‌خواهند اگر در سال‌های گذشته چنین مدیرانی در رأس امور قرار می‌گرفتند قطعاً این مشکلات وجود نداشت.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha