سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
کد خبر: 1007945
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
طیبه

دبیر اجرایی شورای طیب استان اصفهان با بیان اینکه هدف برند« طیب» ایجاد حیات طیبه در کشور است گفت: زیست بوم تعرف شده برای برند «طیب» در اصفهان، در زمینه تولید گز، تولید صنایع دستی، صنعت گردشگری و در حوزه بهبود کیفیت نان خواهد بود.

حمیدرضا رادمهر، دبیر اجرایی شورای «طیب» استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اصفهان گفت: اولین جلسه شورای استانی و کارگروه طیب استان اصفهان با حضور مدیر کیفیت مؤسسه و مسئول هیئت مدیره مؤسسه کیفیت رضوی و اعضای شورا و کارگروه برند طیب در دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان برگزار شد و اعضای این شورا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان اولین استان در تشکیل شورا و کارگروه «طیب» در سطح کشور هست، اظهار کرد: چنین شورایی در سایر استان‌های کشور نیز تشکیل خواهد شد.

رادمهر تصریح کرد: بر اساس استراتژی و دستورالعمل و فرایندهایی که مؤسسه کیفیت رضوی در جهت ایجاد یک سبک زندگی اسلامی و سالم تحت عنوان برند طیب نامگذاری کرده اقدامات پس از این در کل کشوربا محوریت دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی نیز انجام خواهد شد.

وی در ادامه به معرفی اعضای این شورا پرداخت و گفت: آقایان حمید رضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در ادوار مجلس شورای اسلامی شهر اصفهان، رئیسی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، صادقیان از معاونت وزارت بهداشت، کاظمی فعال در حوزه کیفیت و ارزیابی، متقی معاون هلال احمر استان اصفهان، گوهریان رئیس انجمن صنایع غذایی استان، بصیری استاد دانشگاه صنعتی اصفهان صاحب نظر و مدرس رشته کشاورزی، صفوی استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دانشکده تغذیه، فرهنگ رئیس حراست دانشگاه آزاد اصفهان، لندی مسئول کانون تخصصی بانوان و استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان و عضو اتاق اصناف ایران، خواجه استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و فعال در زمینه نان طیب، نقشینه نیز از اتحادیه نانوایان اصفهان، امامی معاون اجرایی کانون‌های خدمت رضوی و حجه فروش دبیر کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی در اصفهان به عنوان اعضای این شورا انتخاب شده‌اند.

دبیر اجرایی شورای طیب استان اصفهان بیان کرد: پس از بحث و گفت‌وگو، مقرر شد هر چه سریع‌تر کمیته‌های تخصصی سازمان دهی شود و سپس وارد مرحله عملیاتی و اجرا شویم.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌هایی که در اصفهان وجود دارد؛ قراراست در زمینه تولید گز، تولید صنایع دستی و صنعت گردشگری و در حوزه بهبود کیفیت نان اقدام کنیم و امیدواریم بتوانیم زیست بوم برند طیب را ایجاد نمائیم.

رادمهر در ادامه از حمایت کامل اتاق اصناف از این برند خبر داد و افزود: با اعلام حمایت کامل اتاق اصناف اصفهان در جلسات بعدی با حضور اصناف و بر اساس ساختار و دستورالعمل‌هایی که مؤسسه کیفیت رضوی اعلام می‌کنند، ما بتوانیم در خدمت صنوف مختلف باشیم و زیست بوم آن را ایجاد و اجرایی کنیم.

وی همچنین از اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان جهت حمایت از این برند یاد کرد و گفت: رئیس حراست دانشگاه آزاد واحد اصفهان نیز اعلام آمادگی کامل کردند که بتوانیم از تمام ظرفیت‌های اساتید دانشگاهی و همچنین آزمایشگاه‌های تخصصی دانشگاه آزاد در زمینه اجرایی شدن برند از ظرفیت دانشگاه آزاد هم استفاده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha