شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای گفتند: تحرکات یهودی‌های صهیونیست در منطقه، امنیت همگی را در تمامی ابعاد مختلف به خطر می‌اندازد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه‌ای گفتند: تحرکات یهودی‌های صهیونیست در منطقه، امنیت همگی را در تمامی ابعاد مختلف به خطر می‌اندازد.

در این بیانیه آمده است: با ورود این غده سرطانی ویرانگر به کشورها و جوامع انسانی و اسلامی، تنش امنیتی فراگیر در منطقه چند برابر شده است، لذا بر اساس آگاهی و غیرت نسبت به اسلام و وطن، باید در برابر پروژه‌های سلطه گری متحد و یکپارچه باشیم.

علمای بحرین بر ایستادگی خود در کنار تمامی ملت‌های مقاوم در برابر استکبار، تجاوز و اشغالگری تأکید کرده و گفتند: ما در کنار ملت مظلوم یمن و فلسطین ایستاده‌ایم و فرقی بین آن قائل نیستیم.

علمای بحرین ادامه دادند: تجاوز و اشغالگری و مزدوران آنها همه یکی هستند و فرقی میان متجاوزان علیه ملت‌های منطقه وجود ندارد.

علمای بحرین، وحدت ملت‌ها و نیروهای سیاسی را امری بسیار ضروری و واجب شرعی دانستند که همگی در قبال آن مسئول هستند.

در بخش پایان بیانیه آمده است: در سطح نیروهای سیاسی در کنار تمامی نیروهای مقاوم در برابر ظلم و فساد دولتی و در کنار تمامی وطن عربی و مسلمان می‌ایستیم و از نیروهای سیاسی بحرین که برای تحقق این هدف بزرگ تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha