چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حمید شهریاری

حوزه/ اسماعیل نوری به‌ عنوان «معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی» معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، طی حکمی اسماعیل نوری را به عنوان «معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی» منصوب و معرفی کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای اسماعیل نوری (زید عزه)

با سلام و تحیت

احتراماً، بدین وسیله جنابعالی را که از تجربه بالایی در حوزه مدیریت فرهنگی برخوردار هستید به سمت " معاون فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی" و با حفظ سمت به عنوان " سرپرست معاونت اجتماعی مجمع " منصوب می‌شوید.

تلاش برای رشد تولید و عرضه محصولات فرهنگی و هنری به ویژه در فضای مجازی، همکاری و هم افزایی با مراکز علمی و پژوهشی به منظور گسترش فرهنگ تقریب و اندیشه امت واحده، نهادینه سازی جهاد تبیین نسبت به توطئه‌های تفرقه‌انگیز دشمنان و حمایت از محور مقاومت، ساماندهی اتحادیه‌های تأسیس یافته و در نهایت تدوین طرح نوسازی مجموعه فعالیت‌های فرهنگی-اجتماعی از اهم وظایف جنابعالی است.

توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران محترم را از خداوند منان مسألت دارم.

اسماعیل نوری دانش آموخته رشته حقوق از دانشگاه قم است. در سوابق کاری او مدیرکل همایش‌ها و نهادهای بین‌المللی مجمع جهانی تقریب، مدیرکل امور اجرایی مجمع جهانی تقریب، دبیر شورای معاونین مجمع جهانی تقریب، عضو کمیته بین‌الملل کنفرانس‌های ۳۰، ۳۱، ۳۲،۳۳، ۳۴ و ۳۵ وحدت اسلامی، دبیر شورای کتاب مجمع جهانی تقریب، مسئول توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مسئول همکاری‌های فرهنگی مجمع جهانی تقریب دیده می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
    0 0
    بعد از پذیرش توبه حضرت آدم علی نبینا و آله و علیه السلام ، اولین زینت موهبتی الهی محاسن است ، متولی فرهنگی که چنین عنایت الهی در چهره اش چندان مشهود نباشد ...
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    همه مذاهب اسلامی محاسن را نیکو می دانند ، تقریب برجسته سازی مشترکات است نه در محاق بردن آن.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    جناب آقای شهریاری همه می دانیم که حال و روز زینت الهی در رخسار متولیان به ولایت اهل بیت علیهم السلام چندان تعریفی ندارد ، از سوی دیگر مذاهب مختلف اسلامی نسبت به چنین زیبایی خدایی حساسیت بجایی دارند لذا در گزینشها و عزل و نصبها ، درخشان ماندن چنین عطیه ارزشمندی سیاست مبتنی بر دیانت و باعث تحبیب بیشتر بین مذاهب مختلف خواهد شد وفقکم الله و ایانا لمرضاته.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 0
    دشمنان با تولید تکفیریها در پی اهداف مختلفی بود که یکی از آنها می تواند تقبیح احکام و معالم و نشانهای دینی بوده باشد. از جمله مواردی که به تقبیحش پرداختند، ریش بود. با ارائه ریشهای خارج از حد استحبابی، در کنار خشونت های نابجا یا خارج از حد و ... اقدام به زشت جلوه دادن آن کردند. مجموعه ای که دنبال تقریب است می تواند با اصرار عملی بر محاسن در محدوده استحبابی اقدام مثبتی در موقعیت تقریبی با دیگر مسلمانان، و تقابلی با سیاستهای عداوت محورانه دشمنان داشته باشد. بحمد الله جناب آقای شهریاری خودشان عملا در این مسیر هستند اما زیر مجموعه هم شاید.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 0
    چرا بسیاری از فوتبالیستها ریش می گذارند و با آن احساس زیبایی می کنند و حسشان منطبق با فطرت الهی است اما بعضی از مسئولان عالی رتبه نه ؟
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    0 0
    ته ریش ها چه معنایی دارند ؟ از آن جا که آقایان مراجع مکرم حد اقل ریش را صدق ریش می دانند بسیاری سراغ همین حد اقلی می روند ! چنین برخوردی با زینت الهی یعنی چه ؟ ریشی که فرمودند شانه کنید دیگر موضوعی دارد ؟ این راه تکریم نعمت خدا و سپاس حضرت باریتعالی نیست.