جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران بوشهر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با تاکید بر مسئله علم و دانش پژوهی در حوزه های علمیه گفت: مسئله علم، حیات حوزه‌های علمیه است و زنده بودن حوزه‌ها به علم و آموزش است. اگر علم و آموزش را از حوزه‌های علمیه جدا کنیم چیزی از آن باقی نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امروز جلسه هم اندیشی بررسی مشکلات و موانع آموزشی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) کنگان با حضور حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در این مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این که کارکردهای حوزه‌ی علمیه متفاوت است، گفت: هویت حوزه علمیه در سه بخش؛ هدایت دینی، هدایت سیاسی و بصیرتی و خدمات اجتماعی می‌باشد.

وی با تاکید بر مسئله علم و دانش پژوهی در حوزه‌های علمیه، ادامه داد: مسئله علم، حیات حوزه‌های علمیه است و زنده بودن حوزه‌ها به علم و آموزش است. اگر علم و آموزش را از حوزه‌های علمیه جدا کنیم چیزی از آن باقی نخواهد ماند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اضافه کرد: بخش دیگر کارکردهای حوزه‌های علمیه، خدمت رسانی است که زیر بنای آن علم می‌باشد.


حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به مقام معظم رهبری که فرمودند جنگ، جنگ ترکیبی است، خاطر نشان کرد: حوزه علمیه در میدان مقابله با هجمه های دشمنان فعالیت بیشتری داشته باشند.

در بخش دیگری از این جلسه، طلاب به بیان مسائل و موانع آموزشی پرداختند.

در پایان خانم‌ها رنجبر و ظفری نژاد کارشناسان متون درسی و برنامه ریزی، به بررسی مسائل مطرح شده پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha