دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره علامه حلی

حوزه/ مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره علامه حلی و معرفی و تقدیر از آثار برگزیدگان حوزه علمیه استان تهران، در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره علامه حلی و معرفی و تقدیر از آثار برگزیدگان پژوهشگر خواهر و برادر حوزه علمیه استان تهران امروز یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ در محل مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار گردید.

این مراسم با حضور آیت‌الله علیدوست، حجت الاسلام والمسلمین کبیریان، مدیر حوزه علمیه تهران و حجت الاسلام مازنی دبیر جشنواره علامه حلی حوزه‌های علمیه برگزار شد.

آیت‌الله علیدوست رئیس اندیشکده فقه و حقوق اسلامی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به عنوان سخنران ویژه مراسم از ضرورت ایجاد روحیه پژوهشی در میان طلاب و بایسته‌های پژوهش سخن گفت و اظهار کرد: پژوهش امری سفارشی و قراردادی نیست، بلکه باید تبدیل به دغدغه شود در بستر زمان و در طول تحصیل شکل بگیرد.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: گاهی برای یک پژوهش به مدت ده سال فیش برداری می‌شود و نهایت تألیف می‌شود. پژوهش تتبع، تحقیق و مدیریت را می‌طلبد گاهی بزرگانی در آثارشان این عدم تتبع مشهود است و این ارزش علمی متن را از بین می‌برد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه در پایان بر اخلاص در کار و عدم خروج از انصاف در پژوهش تاکید کرد.

در ادامه مراسم تعدادی از پژوهشگران به معرفی و تشریح آثار خود پرداختند.

در پایان مراسم لوح تقدیر و هدایایی به نفرات برگزیده اعطا گردید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha