شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسینی کوهساری، مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور "راه اندازی و حمایت و هدف گیری جبهه جهانی متحد توحیدی" را از مأموریت های حوزه علمیه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمفید حسینی کوهساری، مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور، در اختتامیه مدرسه زمستانه تربیت مبلّغ بین‌الملل ویژه کشورهای عربی، در اهواز اظهار داشت: سلام و تحیت آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور را به شما ابلاغ می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه حوزه علمیه سه پیشران را در برنامه‌های تحولی خود قرار داده است، بیان کرد: این سه پیشران شامل "حوزه می‌خواهد در خدمت جامعه باشد"، "حوزه علمیه می‌خواهد در تعامل دوسویه با نظام اسلامی باشد" و "حوزه می‌خواهد با عرصه بین‌الملل تعامل داشته باشد" هستند.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور گفت: چهار مأموریت نیز در دستور کار حوزه علمیه قرار گرفت که می‌توان به "ارتباط و تعامل میان حوزه‌های علمیه قم و حوزه‌های علمیه سراسر جهان"، "نقش آفرینی در ابعاد بین‌الملل انقلاب اسلامی"، "تبیین، گفتمان سازی و جریان سازی اسلام اصیل در عرصه بین‌الملل" و "راه اندازی و حمایت و هدف گیری جبهه متحد توحیدی" اشاره کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی کوهساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروزه جایگاه بین‌الملل و خطیری دارد که حتماً حوزه‌های علمیه به عنوان مادر انقلاب باید در این زمینه نقش آفرینی کند، عنوان کرد: تربیت استاد توانمند و مبلّغ از راهبردهای مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل حوزه علمیه است.

وی با اشاره به جایگاه حوزه علمیه استان خوزستان در زمینه تبلیغ بین‌الملل، عنوان کرد: فضلایی در استان خوزستان وجود دارند که سابقه درخشان در تبلیغ بین‌الملل دارند و آن را به عنوان استانی خاصی تبدیل کرده است. نماینده ولی فقیه در خوزستان و روحانیت استان می‌توانند ظرفیت بین‌الملل را به سمت عالی‌تری سوق دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha