شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه تمدن اسلامی و تشکیل امت اسلامی است که این مهم توسط مقام معظم رهبری تبیین شد لذا بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، صبح امروز در نشستی با اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) شهرستان تاکستان گفت: گام دوم انقلاب با بصیرت و افق بسیار بلند مقام معظم رهبری، گامی است به سوی خنثی کردن تمام نقشه‌های شوم دشمنان اسلام و در عین حال یک برنامه کاربردی برای رسیدن جامعه اسلامی به خصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی به نقطه بالندگی و اعتلای در منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: اگر اهل نظر با دقت لازم به گام دوم انقلاب توجه کنند خواهند دریافت که برای تمام نیازهای جامعه به تناسب، نقشه راه تبیین و تفکیک شده است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) درس حکومت اسلامی را در نجف زمانی می‌فرمودند، که حتی تصور تشکیل حکومت اسلامی هم نمی‌رفت، اما این فقیه مفسر حکیم و عارف الهی آینده را می‌دیدند، لذا در همان زمان به تبیین جایگاه ولایت مطلقه فقیه پرداختند و امروز نیز امام خامنه ای همان راه اقتدار نظام مقدس اسلامی را در بیانیه گام دوم تبیین و ترسیم نموده است.

وی ادامه داد: بند بند متن این بیانیه حائز اهمیت است و نکات موجود در این بیانیه بسیار حکیمانه و مدبرانه و با عمق و بینش بسیار بالا و دقیق نقشه راه و راهبردهای اثرگذار جهت پیشرفت و اقتدار روز افزون نظام اسلامی ایران را ترسیم کرده است.

حجت الاسلام علی بخشی عنوان کرد: باید تمامی نکات فرعی و اصلی این بیانیه را مورد توجه قرار دهیم، چراکه این بیانه ارزشمند، امید به گذشته و آینده انقلاب اسلامی را در آحاد مردم به‌ویژه جوانان تقویت می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راه تمدن اسلامی و تشکیل امت اسلامی است، لذا بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha