یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: هیچ چیزی اراده ملت ایران را نسبت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تغییر نخواهد داد و همه برای رسیدن به اهداف بلند این انقلاب متحد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در دومین نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که به صورت آنلاین و با حضور طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین برگزار شد، گفت: هیچ چیزی اراده ملت ایران را نسبت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تغییر نخواهد داد و همه برای رسیدن به اهداف بلند این انقلاب متحد هستند

وی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری صادر شد به ما این پیام را می‌رساند که چگونه بتوانیم آینده پیشرفت این کشور را به خوبی ترسیم نمائیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، یکی از مهم‌ترین و با ارزش ترین اسناد جمهوری اسلامی است که افق‌های آینده انقلاب اسلامی را به خوبی تبیین و مشخص می‌کند.

وی ادامه داد: در شرایط امروز استکبار جهانی و آمریکا پرچمدار تنش و هیاهو در دنیا شده‌اند و از تمدن اسلامی با توجه به تأثیرگذاری ویژه آن هراس دارند، در این میان نسل امروز نقش مهمی در تحقق آرمان‌های این تمدن و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عهده دار هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهار کرد: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در این بیانیه به فصل جدیدی از زندگی به تبیین ویژگی‌های مسیر پرافتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند

حجت الاسلام معبودی همچنین بر لزوم عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب، به توطئه دشمنان برای ناامید کردن مردم و ترسیم یک فضای سیاه و تاریک از آینده انقلاب اسلامی اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: صدور این بیانیه توسط مقام معظم رهبری سبب تبیین افق‌های روشن انقلاب برای نسل جوان و همچنین شکست خوردن توطئه دشمنان شد.

حجت الاسلام معبودی همچنین به یکی از بندهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در رابطه با ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی به خوبی تبیین فرمودند که ملت ایران در این ۴۳ سال به خوبی بر آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی به خوبی ایستادگی و پاسداری نمودند.

وی ادامه داد: برخی از کشورها مانند کشور فرانسه و روسیه انقلاب‌هایی انجام شد ولی پس از مدتی نه از صاحبان آنها و نه از آرمان‌های آنها چیزی در داخل کشور خود باقی نماند و منجر به شکست انجامید.

وی ادامه داد: برخی لیبرال‌ها در دولت بازرگان در تلاش بودند که انقلاب را از مسیر اصلی منحرف نمایند و یا روی کار آمدن دولت بنی‌صدر که وقتی ایستادگی و همراهی ملت ایران با ولایت را مشاهده کردند نتوانستند اهداف شوم خود را در این کشور عزیز ایران اسلامی اجرایی نمایند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: ایران اسلامی در این سال‌ها با انواع توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی رو به رو بوده که نمونه آن طراحی و برنامه‌ریزی فتنه‌های مختلف در این کشور، تهاجم فرهنگی و جنگ روانی، تحریم‌های اقتصادی ولی با همه این کینه‌توزی ها نتوانستند این ملت رشید و با بصیرت را از مسیر اصلی انقلاب منحرف نمایند.

حجت الاسلام معبودی به دیدار روز ۲۹ بهمن مقام معظم رهبری با مردم تبریز، خاطرنشان کرد: امروز عظمت و اقتدار ملت ایران در دنیا زبانزد است و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار اخیر خود با مردم متدین، بصیر و انقلابی تبریز به هوشمندی ملت ایران در برابر توطئه‌های دشمنان به خوبی بیان نمودند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، دین، ولایت و مردم را از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: هرکدام از این ارکان انقلاب اسلامی نباشد، انقلابی که اهداف آن ترسیم شده موفق نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در دوران خفقان رژیم پهلوی، ملت ایران را تحقیر می‌کردند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، جریانی بود که در سایه دین حرکت بزرگی رقم خورد و منشأ تحول در دنیای معاصر شد و امروز باید با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب، مسیر آینده انقلاب را ترسیم کنیم.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: ما همه مشکلات را حل خواهیم کرد و روزی پایان عمر استکبار جهانی و شروع تمدن اسلامی را در جهان جشن خواهیم گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: هیچ چیزی اراده ملت ایران را نسبت به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی تغییر نخواهد داد و همه برای رسیدن به اهداف بلند این انقلاب متحد هستند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha