دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرکز پژوهشی

حوزه / پژوهشکده امام جواد (ع) حوزه علمیه خواهران اراک با حضور مدیر کل اوقاف و امر خیریه استان مرکزی و سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام عبدالله واحدی، مدیر کل اوقاف و امر خیریه استان مرکزی، در نشست «اهمیت پژوهش» در مدرسه علمیه ریحانة النبی (س) اراک، گفت: پژوهش برای طلاب امری ضروری است و در جوامع امروزی نقطه عطفی در تحولات اجتماعی محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: آنچه پژوهش را مورد اهمیت قرار می‌دهد تعریف و شناختی است که از آن می‌توان در حوزه‌های مختلف داشت. امروزه برای نشاط و حرکت در عرصه‌های مختلف باید پژوهش را به عنوان محور قرار دهیم.

مدیرکل امور اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: آنچه یک پژوهش را دارای ارزش و موفقیت می‌کند نگاه کنجکاوانه و موشکافانه به پدیده‌های پیرامون اطرافمان است؛ این ذهن پرسشگر است که همواره می‌تواند بهترین ایده‌ها را برای پیشبرد امور داشته باشد.

وی ادامه داد: یک پژوهشگر موفق باید مهارت بهره‌برداری از منابع اطلاعاتی مورد نیازش را نیز کسب کند.

در پایان مراسم، پژوهشکده امام جواد (ع) حوزه علمیه خواهران اراک با حضور حجت الاسلام واحدی مدیر کل اوقاف و امر خیریه استان مرکزی، خانم وکیلی، سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران استان افتتاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha