شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست ستاد اقامه نماز پردیسان و  تجلیل از مادران بمناسبت روز زن

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان از برگزاری نشست های نماز و مهدویت در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام چراغی، رئیس ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان در نشستی با رئیس و مسئولان دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستان با بیان اینکه اساتید و مسئولان دانشگاه در نهادینه کردن فرهنگ نماز و مهدویت در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی همت خود را به کار گیرند، گفت: با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند برکات نماز و فرهنگ انتظار را در بین دانشجویان ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه باید نشست‌های گسترش فرهنگ نماز و مهدویت در دستور کار برنامه‌های دینی فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی قرار گیرد، خاطر نشان کرد: با بهره گیری از دانش دینی کارشناسان نماز و مهدویت می‌توانیم در راستای اشاعه فرهنگ نماز و مهدویت در دانشگاه‌ها قدم برداریم.

رئیس ستاد اقامه نماز و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان از برگزاری نشست‌های نماز و مهدویت در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان خبر داد و گفت: این نشست‌ها به صورت دوره‌ای مستمر با حضور مبلغان دینی، کارشناسان فرهنگی و اجتماعی ویژه دانشجویان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha