دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه/ استاندار همدان با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی در راستای عملیاتی کردن سند فرهنگی، گفت: مشارکت مردم و گروه‌های جهادی در عملیاتی کردن سند فرهنگی قطعاً موفقیت شورای فرهنگ عمومی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر اینکه در تهیه و تدوین سند فرهنگی استان، باید به صورت عملیاتی و اجرایی اقدامات لازم انجام شود، اظهار داشت: کمیته‌های اجرایی شورای فرهنگ عمومی، مسیر اجرایی شدن سند فرهنگی را هر چه سریع‌تر بررسی و اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه اهداف فرهنگی دستگاه‌های اجرایی باید به صورت کارشناسی و دقیق بررسی شود، مطرح کرد: تعلیم و تربیت، حلقه مفقوده در جامعه است و ضرورت دارد تا در سند فرهنگی به نحو مطلوبی لحاظ و سپس اجرایی شود.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در سند فرهنگی مسائل و مشکلات واقعی جامعه باید مد نظر باشد، یادآور شد: از مجموعه‌هایی که نقش به سزایی در عرصه تربیت و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه دارد، می‌توان به آموزش و پرورش اشاره کرد و لذا نباید این امر مهم از منظر سند فرهنگی غافل بماند.

وی افزود: با انجام و اجرای درست سند فرهنگی مبتنی بر فرهنگ دینی و قرآنی، بسیاری از روابط اجتماعی در سطوح مهد کودک و مقاطع ابتدایی که تربیت‌پذیری بالایی دارند، حل خواهد شد، بنابراین ضروری است تا بیشترین تمرکز، بر چگونگی عملیاتی و یا اجرایی کردن سند فرهنگی در این عرصه باشد.

استاندار همدان با تاکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی در راستای عملیاتی کردن سند فرهنگی، اظهار داشت: مشارکت مردم و گروه‌های جهادی در عملیاتی کردن سند فرهنگی قطعاً موفقیت شورای فرهنگ عمومی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha