دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برنامه تهران20

حوزه/ شبکه پنج، به موضوع عرضه و فروش پوشاک نامتعارف در فروشگاه ها پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در برنامه تهران بیست شبکه پنج، ابوالقاسم آقاحسین‌شیرازی رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران و "مریم السادات خرم دره خلدی" مدیر عامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب و عضو هیأت مدیره انجمن طراحان لباس و پارچه ایران به واکاوی عرضه و فروش پوشاک نامتعارف در فروشگاه‌ها پرداختند.
"مریم السادات خرم دره خلدی" در پاسخ به سوال بینندگان برنامه در خصوص کم یابی مانتوهای دکمه دار در سطح فروشگاه‌های شهر توضیح داد: مانتوهای دکمه دار و به طور کلی پوشاکی که شاخصه‌های پوشاک اسلامی را داشته باشند، به طور قطع توسط تولیدکنندگان کشورمان تهیه می‌شود که متأسفانه تعداد تولیدکنندگان این نوع پوشاک به نسبت کل تولیدات پوشاک در سطح کشور بسیار محدود است.
مدیر عامل انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب ادامه داد: البته شهروندان می‌توانند از طریق نمایشگاه‌های عرضه محصولات حجاب نیز پوشاک مدنظرشان را خریداری کنند. اما در خصوص آنکه چرا در سطح شهر این مانتوها و محصولات حجاب کم‌تر یافت می‌شود، باید از متولیان این امر جویا شد.
در ادامه "ابوالقاسم آقاحسین‌شیرازی" گفت: این طور نیست که در سطح بازار، محصولات حجاب به سختی یافت شود.
وی افزود: پوشاک دارای شاخصه‌های ایرانی و اسلامی در فروشگاه‌ها موجود است. اما ممکن است همه فروشگاه‌ها برای مثال مانتو دکمه دار نداشته باشند، که من این مسئله را رد نمی‌کنم و با این فروشندگان نیز برخورد می‌شود.
همچنین در این برنامه سرهنگ علی نوروزی طی ارتباط تلفنی اظهار داشت: قانون تمام متولیان حوزه پوشاک را مشخص کرده است و طبق آسیب شناسی هایی که از پلیس نظارت بر اماکن عمومی در این حوزه انجام داده است، مشکل اصلی را در بحث طراحی دیده، که متأسفانه همتی برای ساماندهی این بخش از صنعت، صورت نگرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha