شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام احمدی

 حوزه / تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تلاش برای  ایجاد جنگ نرم و عملیات روانی علیه ملت ایران هستند که در مقابله با آن نیازمند جهاد تبیین هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، ظهر امروز در نشست جهاد تبیین که با حضور طلاب مدرسه علمیه صالحیه قزوین برگزار شد، گفت: نقش ماندگار روحانیت در طول تاریخ غیرقابل انکار است، در دفاع مقدس روحانیت علاوه بر پرچم‌داری از ارزش‌های اسلامی دفاع کرد و با انجام رسالت‌های تبلیغی و حضور در عرصه‌های رزمی و دفاعی به دفاع مقدس هویت بخشید.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: یکی از تهدیدات امروز، تحریف و فراموشی است که نقش همه اقشار مختلف مردم اعم از حوزه‌های علمیه، رسانه، صدا و سیما، در رابطه با جهاد تبیین در جامعه بسیار ضروری است.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی و اسلامی به هر عملی که در مواجهه با دشمن یا باتحمل سختی و مشقت و با تلاش، کار و کوشش انجام می‌شود، جهاد می‌گویند.

وی ادامه داد: هدف از تبیین صرفاً طلاب حوزه‌های علمیه یا نمازگزاران مساجد نیستند بلکه تمام اقشار و طبقات مختلف اجتماعی را شامل می‌شود

کارشناس رسانه تصریح کرد: امروز رسالت اصلی حوزه‌های علمیه و طلاب علوم دینی این است که بتوانند جهاد تبیین را به خوبی در جامعه اجرا کرده با تولید محتوا آن را در اختیار گروه‌ها مختلف قرار دهند

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند: حقایق جامعه، کشور و انقلاب را روایت کنید و اگر شما روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند؛ شما اگر انقلاب را روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند؛ شما اگر حادثه‌دفاع مقدس را روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند، هر جور دلش می‌خواهد، تصریح کرد: باید در بستری دقیق و صحیح روایت شود، چرا که در غیر این صورت، مخاطب متوجه روایت‌های نادرست دشمنان می‌شود که در جامعه تأثیرگذار است، بنابراین روایتگری درست و صحیح، بسیار ضروری است

حجت الاسلام احمدی عنوان کرد: امروز آخرین نقطه‌ای که برای دشمن مانده تحریف، دروغ و انواع و اقسام بمباران تبلیغاتی در فضای مجازی و حقیقی است که باید در این عرصه با جدیت پای کار باشیم.

وی ادامه داد: تصویر دیدار حضرت امام خمینی (ره) با همافران یک کار از جنس جهاد تبیینی بود که جریان انقلاب را تسهیل و تسریع کرد.

وی اظهار کرد: طلاب و روحانیون با داشتن سواد رسانه‌ای می‌توانند نقش مهمی در جهاد تبیین ایفا نمایند.

تهیه کننده صداوسیمای مرکز قزوین گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تلاش برای ایجاد جنگ نرم و عملیات روانی علیه ملت ایران هستند که در مقابله با آن نیازمند تحقق جهاد تبیین هستیم و نقش حوزه‌های علمیه و طلاب در این عرصه بسیار خطیر است.

نشست جهاد تبیین در مدرسه علمیه صالحیه قزوین برگزار شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha