سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ سفر یکروزه مدیر حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی به مرند

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی و هیئت همراه، از مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(س) مرند بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی محمدی، مدیر حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی و هیئت همراه، طی سفری یک روزه به شهرستان مرند، با امام جمعه، طلاب و مدیر مدرسه علمیه فاطمة الزهرا ء سلام الله علیها این شهرستان دیدار کرد.

نخستین برنامه مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی، نشست کادر و مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا ء سلام الله علیها بود که در این دیدار مسائل و مشکلات طلاب و مدرسه بررسی شد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در دیدار با کادر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا ء سلام الله علیها گفت: این دیدار صرف تشکر و تقدیر از تلاش‌های کارکنان این نهاد است.

وی ادامه داد: با وجود دور بودن این واحد علمی از مرکز شهر، الحمدلله فعالیت‌های این واحد کماکان ادامه دارد و لازمه موفقیت و پیشرفت با وجود اختلاف سلیقه‌های همکاران، همدلی و همراهی بیش از پیش همکاران برای رسیدن به هدف واحد در مجموعه است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی در ادامه به دیدار حجت الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه مرند رفت و مشکلات مدرسه علمیه فاطمة الزهرا ء سلام الله علیها مرند مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید خانم سیما صادقیان، معاون آموزش، خانم کبری واحدی معاون فرهنگی، خانم نعمتی مسئول نظارت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی محمدی را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha