شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1009919
۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷
تبریز

حوزه/ اجلاسیه تجلیل و تقدیر از فعالان نماز به همت ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اجلاسیه تجلیل از فعالان اقامه نماز استان آذربایجان شرقی به همت ستاد اقامه نماز استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم و مدیران ادارات و سازمان‌های استان امروز در سالن اجتماعات استانداری استان برگزار شد.

حجت الاسلام مجید آقاجانی، مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان آذربایجان شرقی در اجلاسیه گفت: حضور پرشور شما مدیران استان، نشانگر اهمیت دادن به موضوع نماز است.

وی با اشاره به آیه "الَّذِینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ " آنان که خدا را یاری می‌کنند آنهایی هستند که اگر در روی زمین به آنان اقتدار و تمکین دهیم نماز به پا می‌دارند (۴۱ سوره حج)، گفت: الحمدلله در تبریز و شهرستانها در مورد نماز فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است و این امر به برکت و راهنمایی‌های حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان می‌باشد.

مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان آذربایجان شرقی افزود: در عصر حاضر به تحولات اساسی نیاز است، زیرا که عصر حاضر عرصه جهاد است؛ همانگونه که در فرمایشات رهبری در موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب تعبیر به جهاد تبیین کردند و این غیر از تبیین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha