یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان - اسفند 1400

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تصریح کرد: اگر بتوان فرهنگ اشتغال را به معنای واقعی کلمه در جامعه ایمانی محقق کنیم، بسیاری از ناهنجاری‌ها را در جامعه شاهد نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرهنگ عمومی به عنوان زیر ساخت هر مکتب به حساب می‌آید و توجه ویژه به آن رسالت اصلی ما است.

وی با اشاره به اینکه موضوع شورای فرهنگ عمومی براساس اولویت‌های استان تعیین می‌شوند، بیان کرد: ۱۰ موضوع اولویت‌دار از سوی کارگروه‌ها پیشنهاد داده شد که براین اساس اولویت اول تقویت "فرهنگ کار و کارآفرینی" است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با طرح این پرسش که برای تقویت "فرهنگ کار و کارآفرینی" چه اقداماتی باید انجام داد؟ گفت: باید به سمت و سویی پیش رفت که جوانان به خود در هیچ سطحی اجازه بیکاری ندهند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه شغل دولتی برای جوانان تبدیل به گفتمان شده و کار را تنها در ادارات دولتی می‌بینند، ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی به دنبال تقویت "فرهنگ کار و کارآفرینی" هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: اگر بتوان فرهنگ اشتغال را به معنای واقعی کلمه در جامعه ایمانی محقق کنیم، بسیاری از ناهنجاری‌ها را در جامعه شاهد نخواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه اگر مسأله کار حل شود، ریشه خیلی از طلاق‌ها، اعتیادها و ناهنجاری‌ها حل می‌شوند، ادامه داد: کارهای فرهنگی مثل اقدامات سخت افزاری نیست که طی چند روز اثر آن را دید بلکه باید زیرساخت‌های آن فراهم شود تا به حول و قوه الهی آثار و برکات آن را ببینیم.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha