یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: نقش آموزش و پرورش در تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در دیدار با یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: نقش آموزش و پرورش در تحقق اهداف و آرمان‌های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: کارهای بسیار مؤثری در این حوزه انجام شده بخصوص در کنکور و کسب رتبه‌های تک رقمی، برای دانش آموزان ارج و منزلت قائل شده است و در برنامه‌های متعدد از جمله نماز جمعه از ایشان تجلیل شده است.

وی اظهار کرد: استان آذربایجان شرقی در برنامه‌های متعدد آموزش و پرورش سرآمد است و در بحث نمازخانه سازی و تربیت انسان‌های قرآنی سرآمد است.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: در تشکل‌های استان از جمله بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و اتحادیه‌ها، نیروهای ارزشی و کار بلد و دلسوزی در حوزه آموزش و پرورش مشغول هستند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ابراز داشت: به برکت تربیت درست اسلامی در آموزش و پرورش حضور دانش آموزان در نماز جمعه بسیار چشم گیر است.

وی گفت: در برنامه‌های متعدد نماز جمعه از ظرفیت دانش آموزی استفاده می‌شود که این همدلی مرهون تلاش‌های مسئولین دستگاه تعلیم و تربیت و سایر مسئولین استانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha