شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر بخواهیم نظام، انقلاب و ارزش‌هایمان را نسل به نسل ادامه دهیم و این پیوند اتفاق بیفتد، اصلی ترین و مهم‌ترین نشان نماز است، چرا که نماز عامل نجات و شخصیت بخشیدن به همه انسان‌ها و به ویژه جوانان و نوجوانان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی، امروز در آئین اختتامیه اجلاس سراسری نماز دانش آموزی که در تالار معلم تبریز برگزار شد، گفت: خداوند متعال را بسیار شاکریم که شهر شهیدان محراب، شهر علامه‌های تبریز استان آذربایجان شرقی میزبان این دوره از اجلاس سراسری نماز و دانش‌آموزی را بر عهده دارد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: اگر بخواهیم نظام، انقلاب و ارزش‌هایمان را نسل به نسل ادامه دهیم و این پیوند اتفاق بیفتد، اصلی ترین و مهم‌ترین نشان نماز است، چرا که نماز عامل نجات و شخصیت بخشیدن به همه انسان‌ها و به ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: اولین سفارش مقام معظم رهبری که در دیدارشان فرمودند (معنویت جوانان) است. همه ی ما محتاج معنویت هستیم، اما جوانان نیاز بیشتری به این معنویت دارند. در بین تمام طرح‌هایی که طراحی شده، طرح شهید بهنام محمدی است که به عنوان یکی از مهمترین و اصلی‌ترین طرح‌هایی که می‌تواند مربیان و دانش آموزان را به این پیوند دهد.

خرم افزود: مشارکت دادن دانش آموزان در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی امر نماز بسیار مهم است و من از همه شما عزیزان خواهشمندم که در مورد این موضوع حتماً توجه زیادی به شود تا در امر نماز بتوانیم پیشرفت و موفق باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرده و گفت: ان شاءالله بتوانیم شاهد حضور همه جوانان و نوجوانان در عرصه نماز و در عرصه نماز جمعه و… در استان آذربایجان شرقی باشیم‌.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha