شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 8, 2024
سفر مدیر حوزه علمیه خوزستان به شهرستان اندیمشک

حوزه / حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، باهدف بررسی مسائل و مشکلات اساتید و طلاب از مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) شهرستان اندیمشک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، شهرستان اندیمشک سومین مقصد حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان بود که در آن، ضمن سرکشی از روند فعالیت‌های مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع)، با طلاب و روحانیون نیز دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار، ضمن تأکید بر لزوم جهاد تبیین، بیان کرد: دین اسلام بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر قرارگرفته چراکه جلوه کرده است و دشمنان همه می‌خواهند به آن ضربه بزنند ازاین‌رو وظیفه‌ی ماست که حقایق دین اسلام را بیان کرده و به شبهاتی که پیرامون آن مطرح می‌شود پاسخ دهیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در ادامه به شرایط کرونایی استان و مشکلاتی که این بیماری منحوس برای طلاب به وجود آورده است پرداخته و توضیحاتی در خصوص برنامه‌های حوزه علمیه خوزستان، در سال آینده ارائه داد.

همچنین پس‌ازآن نیز، حجت‌الاسلام موسوی زاده، جانشین مدیر و معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، به بیان گزارشی از فعالیت‌های حوزه علمیه خوزستان پرداخت و در پایان پاسخگوی سوالات طلاب در زمینه‌های مختلف به‌خصوص مباحث آموزشی بود.

مسائل و مشکلات مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک بررسی شد

مسائل و مشکلات مدرسه علمیه امام صادق(ع) اندیمشک بررسی شد


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha