یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جهاد تبیین

 حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز هر کسی که بتواند در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی  در خصوص جهاد تبیین گام بردارد رسالت بسیار سنگینی برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، صبح امروز در نشست ائمه جماعات مساجد شهرستان تاکستان گفت: امروز دشمن به میدان آمده که نظام را ناکارآمد جلوه دهد؛ وظیفه ما و همه کسانی که دل در گرو انقلاب دارند این است که خدمات نظام را تبیین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان هر روز روز یک نهاد و تشکیلات را مورد حمله قرار می‌دهد و یک روز سپاه و روز دیگر شورای نگهبان و یک روز هم اساس روحانیت را مورد هجمه قرار می‌دهند؛ رسالت همه حوزه‌های علمیه، روحانیت و مبلغین در این عرصه بسیار خطیر و حساس است.

امام جمعه تاکستان عنوان کرد: تکلیف ما است که خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای اقشار مختلف مردم، به ویژه جوانان تبیین کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: باید همه ما برای اسلام، دین و کشورمان، مبلغ و دیده‌بان به‌معنای واقعی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی عنوان کرد: امروز در جنگ اندیشه و تفکر قرار داریم و لازمه دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی در این جنگ، اهتمام نسبت به جهاد تبیین است تا به یاری حق‌تعالی همچون گذشته، دشمن را در این عرصه بسیار مهم نیز ناکام بگذاریم.

امام جمعه شهرستان تاکستان عنوان کرد: رسالت تبلیغی روحانیون و مبلغان در عرصه کنونی بسیار خطیر است، چرا که اعتقادات دینی مردم مورد هدف دشمن قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مساجد زیربنای اصلی فرهنگ اسلام ناب محمدی و پایگاه اصلی تحولات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در نظام اسلامی است و مبلغین مذهبی باید بتوانند مطالبات دینی، تبلیغی و معنوی افراد را از طریق مساجد و منابر پاسخ دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز هر کسی که بتواند در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین گام بردارد رسالت بسیار سنگینی برعهده دارد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha