سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کورش زارعی

حوزه/ کوروش زارعی از ساخت فیلم «حبیب مردم» خبر داد و عنوان کرد: اکنون در حال ساخت فیلم «حبیب مردم» در خصوص مکتب حاج قاسم که همان مکتب اهل بیت (ع) است، هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، کوروش زارعی، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی، مدیر حوزه علمیه استان فارس با اشاره به اجرای طرح تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، اظهار کرد: یک جریانی را به عنوان تئاتر مردمی بچه‌های مسجد راه اندازی کرده ایم که در این طرح بچه‌های محله را به گرد یکدیگر در مسجد جمع می‌کنیم.

وی همچنین در ادامه با تصریح بر اینکه در صدد تربیت یک نسل هنرمند متعهد انقلابی هستیم، اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حوزه هنری، تربیت هنرمند انقلابی به فراموشی سپرده شده بود، از این رو آغاز این طرح را زده شده است که نتیجه این طرح را در سال‌های آینده خواهیم گرفت.

به گفته زارعی، تفکر بر این است که حضور جوانان و نوجوانان در مساجد رقم بخورد چراکه هنر اولویت دوم است، هنگامی فکر و دیدگاه جوانان و نوجوانان ساخته و نهادینه شود در وجود خودش پای باورهای خود می‌ایستد، امیدواریم خداوند کمک کند و بتوانیم نسل جدیدی را برای فرهنگ و هنر انقلاب تربیت کنیم.

وی از ساخت فیلم «حبیب مردم» نیز خبر داد و عنوان کرد: اکنون در حال ساخت فیلم «حبیب مردم» در خصوص مکتب حاج قاسم که همان مکتب اهل بیت (ع) است، هستیم.

بازیگر نقش لاوی در سریال پوسف پیامبر (ص) همچنین در خصوص فیلم حضرت موسی (ع) اینگونه بیان کرد: مرحوم فرج الله سلحشور برای ساخت این فیلم می‌گفت می‌خواهم در خصوص فیلم حضرت موسی چیزی درست کنم که دست صهیونیست‌ها را کوتاه کنم.

وی همچنین از برگزاری نخستین جشنواره ملی تائتر و سرود روستایی رضوی بچه‌های مسجد در استان هرمزگان شهر میناب روستای کردر رضوی خبر داد و گفت: این چشنواره از دهم تا ۱۳ اسفند ماه آغاز می‌شود که به صورت ملی برگزار خواهد شد، حدود ۱۵۰ اثر به این جشنواره فرستاده شده که ۸ اثر در مرحله تئاتر و ۱۵ اثر در مرحله سرود به برگزیده شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha