شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان فولادی

حوزه/ معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسئولان هیات‌های مذهبی به تحقق جهاد تببین توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمد فولادی، ظهر امروز در نشست شورای هیئات مذهبی که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات برگزار شد، با اشاره به پای کار بودن هیئات‌های مذهبی، اظهار کرد: هیئات مذهبی همواره در برگزاری مراسم‌های دینی نقش محوری را ایفا می‌کنند و استمرار مراسم‌های گرامیداشت و بزرگ‌داشت اهل بیت (ع) را از نان شب واجب‌تر می‌دانند.

وی، سه عنصر، مردم، روحانیت و مداحان را از موثرین پیشبرد امور مذهبی در جامعه دانست و عنوان کرد: مردم با حمایت‌های معنوی و مادی خود و روحانیت نیز با تلاش برای افزایش معرفت مردم نسبت به اهل بیت، در راساتای رسیدن جامعه به کمال تلاش می‌کنند.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان با تمام توان به جنگ با باورها و اعتقادات مردم بپا خواسته اند ضروری است هیئات مذهبی به روز رسانی شوند و همچون گذشته گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشند.

حجت الاسلام فولادی با اشاره به اهمیت منویات مقام معظم رهبری درخصوص جهاد تبیین تاکید کرد: مسئولان هیئات مذهبی به منظور تحقق جهاد تبیین می بایست در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، به این امر مهم توجه ویژه داشته باشند و روحانیون اعزامی به این مراسمات را به خوبی توجیه کنند که به جهاد تبیین بپردازند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha