دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
وزیر آموزش و پرورش

حوزه/ وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه خوزستان سرآمد خیرین مدرسه‌ساز در کشور است، گفت: برای رفع مشکلات معلمان در استان خوزستان و جمع‌آوری مدارس سنگی و کانکسی اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، یوسف نوری، وزیر آموزش‌وپرورش، شامگاه چهارشنبه در راستای افتتاح چندین پروژه آموزشی وارد خوزستان شد.

وی در بدو ورود خود به خوزستان، در نشستی با استاندار، اظهارداشت: خوزستان سرآمد خیران کشور است و برای رفع مشکلات معلمان در استان خوزستان و جمع‌آوری مدارس سنگی و کانکسی اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

همچنین خلیلیان، استاندار خوزستان، فعالیت معلمان را تضمین کننده آینده کشور دانست و دغدغه‌های آنان را مهم خواند و گفت: دغدغه‌های معلمان از سوی وزارت آموزش‌وپرورش در حال پیگیری است و با توجه به اهتمام این وزارت خانه امید است که بخش عمده‌ای از مشکلات معلمان و مسایل حوزه آموزش‌وپرورش در این دولت برطرف گردد.

قابل ذکر است، پس از این دیدار، وزیر آموزش‌وپرورش و استاندار خوزستان با جمعی از فرهنگیان فرهیخته استان نشستی برگزار کردند که در این نشست فرهنگیان استان به طرح مسایل و مشکلات خود پرداختند.

گفتنی است، سفر به دیگر شهرهای استان خوزستان از جمله آبادان و خرمشهر، از برنامه‌های وزیر آموزش‌وپرورش در روز پنجشنبه خواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha