چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
نشست جهاد تبیین

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر: گفت: جهاد تبیین راه مقابله با تهاجم تحریف دشمنان و عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در نخستین نشست قرارگاه جهاد تبیین استان بوشهر در مصلای جمعه بوشهر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ایمان و حاکمیت خدا پایه‌گذاری شده است، اظهار داشت: جهاد تبیین راه مقابله با تهاجم تحریف دشمنان و عبور از بحران‌ها و فتنه‌ها است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمن درصدد است تا ضعف‌ها را بزرگ جلوه دهد، افزود: در عرصه مقابله با تهاجم تحریف، نیازمند جهاد تبیین به عنوان یک فریضه بی بدیل، فوری و واجب هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: دشمنان خارجی و داخلی از ابتدای انقلاب در پی تخریب و سیاه نمایی جبهه انقلاب و سفید نمایی و تأیید جریان معاند بوده و هستند و در شرایط کنونی که رسانه‌های بین المللی و استکبار فعال و در حال تحمیل فشارهای اقتصادی به کشور هستند، این امر را شدت بخشیده‌اند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دشمن می‌خواهد روح ناامیدی را به مردم تلقین کند، تصریح کرد: در رابطه با مدیریت جهاد تبیین، ضرورت و مبنا مشخص است، اما چگونگی اجرای آن باید طراحی، سند نویسی و مشخص شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطر نشان کرد: ضرورت و مبانی جهاد تبیین باید طی یک مقاله ثبت و موارد و مصادیق آن و متکفلان نیز مشخص شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha