شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان انفجار تروریستی مسجد "کوچا ریسالدر" در شهر پیشاور پاکستان را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی مسجد "کوچا ریسالدر" در شهر پیشاور پاکستان را محکوم کرد و گفت: این حادثه تروریستی منجر به قربانی شدن مؤمنین بی گنان در خانه ای از خانه های خداوند شد و در این جنایت، گروهک تروریستی تکفیری حرمت خانه خدا را هتک کرده و در اقدامی وحشیانه و بزدلانه خون نمازگزاران را ریخته است.

وی این مصیبت را به خانواده های شهدا و ملت پاکستان تسلیت گفته و با آنها ابراز همدردی نمود و از درگاه الهی برای مجروحین طلب شفای عاجل کرد.

شیخ الخطیب از دولت پاکستان خواست برای شناسایی عاملان و تحریک کنندگان به این جنایت و مجازات قاتلان مجرم، تلاش های خود را بیشتر کند و اقدامات لازم را برای جلوگیری از تکرار عملیات تروریستی انجام دهد.

نایب رئیس مجلس اعلای شیعی، ملت پاکستان را به حفظ وحدت ملّی و اسلامی و عدم ورود به فتنه ای که دشمنان به دنبال آن هستند، دعوت کرد.

وی در پایان از علمای مسلمان خواست به مسئولیت ملّی و اسلامی عمل کرده و از هرگونه اقدامی برای وحدت اسلامی در مقابله با این اندیشه افراطی فروگذار نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha