دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه یزد

حوزه / در پی حمله تروریستی داعش به مسجد شیعیان کوچا ریسالدار پیشاور پاکستان، حوزه علمیه یزد در بیانیه‌ای این اقدام وحشیانه را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، در پی حمله تروریستی داعش به مسجد شیعیان کوچا ریسالدار پیشاور پاکستان، حوزه علمیه یزد در بیانیه‌ای این اقدام وحشیانه را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

با احترام و عرض ادب در آستانه ماه شعبان المعظم و اعیاد بزرگ شعبانیه در پی حمله تروریستی داعش به مسجد کوچا ریسالدار پیشاور و شهادت ده‌ها تن از شیعیان نمازگزار مظلوم، مدیریت حوزه علمیه یزد این اقدام تروریستی وحشیانه را محکوم می نماید.

آمریکایی‌ها بارها و بصورت رسمی اعتراف کرده‌اند که پدید آورندگان و حامیان این گروه‌ها از جمله داعش بوده‌اند و لذا در بروز این جنایات و دیگر فجایع منطقه که در طول تاریخ کم سابقه است، شریک هستند و به تعبیر مقام معظم رهبری، ریشه بحران در منطقه را باید در تنش آفرینی و جنگ‌ستیزی آنان جست‌وجو کرد، هرچند با مقاومت، ایستادگی، رشادت و ایثارگری‌های سرداران و سربازان مدافع حرم و جبهه مقاومت همچون چهره بین‌المللی مبارزه با تروریسم شهید والامقام شهید سلیمانی، نقشه‌های شوم آنان در منطقه نابود شد و امروز بیش از هر زمان دیگری آمریکا منزوی شده است.

ملت پاکستان پاسخ این گونه اقدامات وحشیانه را خواهند داد و پیروزی برای جبهه مقاومت و مردم مظلوم منطقه خواهد بود. ان شاءالله

به امید پیروزی مسلمانان جهان

محمد شمس

مدیر حوزه علمیه استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha