یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین

حوزه/ آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی مسجد "کوچا ریسالدار" در شهر پیشاور پاکستان را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی مسجد "کوچا ریسالدار" در شهر پیشاور پاکستان را محکوم کرد و آن را تلاشی برای از بین بردن وحدت اسلامی دانست.

متن بیانیه به شرح زیر است:

هر زمان که انسان های مخلص و آگاه از میان شیعه و سنّی برای دفاع از اسلام بزرگ و امت اسلامی تلاش کردند، گروهک های تروریستی فتنه گر و کینه ورز با حمایت دولت هایی که در دشمنی علیه امت با هم مشترک هستند و در کنار این دو، قدرت استکبار آمریکایی و اروپایی برای ایجاد انفجار های تروریستی خونین در این مسجد یا آن مسجد و در این حسینیه یا آن حسینیه، وارد عمل شدند و سعی کردند هرگونه تلاش برای وحدت و انسجام اسلامی در حمایت از اسلام و امت و اعتلای کلمه الله بر روی زمین را از بین ببرند.

صفوف امت اسلامی که وجود اسلامی خود را احساس می کنند و از تأکید اسلام بر وحدت آن آگاه هستند، باید در حمایت از تلاش های تمامی مذاهب برای تحقق این آرزوی بزرگ که تمامی قدرت های شرور روی زمین با آن دشمنی می ورزند، در کنار انسان های مخلص تمامی مذاهب بایستند.

محکومیت این جنایت وحشیانه، نفرت انگیز و کینه توزانه در انفجار نمازگزاران در مسجد "کوچا ریسالدر" در پاکستان برای اعلام وحدت کلمه و اجماع بر حرمت ریختن خون مسلمان بر تمامی امت واجب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha