چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
1

حوزه/در کشوری که دولت آن بزرگترین شریک جرم در نسل کشی و کودک کشی در مظلوم ترین نقطه جهان (غزه) است شاهد شکل گیری جنبشی که شاید مهم‌ترین جنبش دانشجویی از زمان اعتراضات ضد جنگ علیه حمله آمریکا به ویتنام در دهه ۱۹۶۰ باشد، هستیم. این ها همه نشانه بیداری وجدان های آزادی خواه و صلح طلب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران در بیانیه ای از خیزش‌ دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی اعلام حمایت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

دانشجویان جهان نشان دادند حمایت از ملت مظلوم فلسطین سنگ محک انسانیت است.

این روزها شاهد تحولی جدید در بیداری وجدان ها و نزدیک شدن مرزهای انسانیت حتی در نقاط دور جغرافیایی هستیم.
در کشوری که دولت آن بزرگترین شریک جرم در نسل کشی و کودک کشی در مظلوم ترین نقطه جهان (غزه) است شاهد شکل گیری جنبشی که شاید مهم‌ترین جنبش دانشجویی از زمان اعتراضات ضد جنگ علیه حمله آمریکا به ویتنام در دهه ۱۹۶۰ باشد، هستیم. این ها همه نشانه بیداری وجدان های آزادی خواه و صلح طلب است.

مایه بسی افتخار است که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین حمایت مادی و معنوی را از این ملت مظلوم نموده است و حالا شاهد آن هستیم که ملت ها و وجدان های بیدار به این صف ملحق می شوند و تظلم خواهی می کنند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از همه دانشگاه های جهان حتی در کشورهای دوست رژیم اشغالگر صهیونی برپاخاسته است.

از آن طرف برخورد دوگانه و متناقض دولت های زورگو با دانشجویان معترض چهره مزورانه و خبیثانه آنها را بیش از پیش نمایان کرده و نقاب از آن برداشته است.

حوزه علمیه استان تهران همچون حمایت همه جانبه خود از پاسخ مشروع و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به رژیم متجاوز صهیونیستی، در کنار تمام دانشجویان ایران و تمام آزادی خواهان جهان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام داشته و نهایت تشکر و قدردانی خود را از این حرکت انسانی و اسلامی بیان می نماید و از دیگر دانشجویان و آزادگان جهان می‌خواهد به این حرکت انسانی و آزادیخواهانه بپیوندند.

به امید روزی که همه ما در رکاب موعود امم حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله فرجه در راه اسلام جانفشانی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha