چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
استاندار بوشهر

حوزه/ استاندار بوشهر با اشاره به عملیات وعده صادق، اظهار داشت: عملیات وعده صادق علیه رژیم کودک کش اسراییل که با اقتدار رهبری و پشتیبانی ملت ایران انجام شد نشان داد، اگر دشمنان در محدوده خلیج فارس دست از پا خطا کنند روزگار تاریکی برای آنها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر امروز در همایش روز ملی خلیج فارس با تبریک این روز بزرگ، گفت: در هم‌افزایی مشترک رسانه‌ها، این روز در تمام دنیا انعکاس واقعی و جایگاه حقیقی خود را پیدا کرد، این روز یادآور رشادت ملت ایران و شکست تاریخی اشغالگران است.

وی بیان داشت: خلیج فارس برای ایرانیان تنها یک نام نیست بلکه حرمتی در برابر فداکاری است، این روز فرخنده یاد و خاطره تمامی مجاهدان و شهدا در طول تاریخ در برابر استعمارگران انگلیسی و پرتغالی و آمریکایی است.

استاندار بوشهر افزود: نام ماندگار خلیج فارس نماد وحدت، هویت و همدلی ملت ایران است و تلاش های مذبوحانه برای تغییر نام این آبراه راه به جایی نبرده و امروز سازمان بین الملل و سایر نهادها این آبراه را با نام خلیج فارس می‌شناسند.

محمدی‌زاده بیان داشت: بوشهر در طی پنج قرن مقاومت در برابر استعمارگران با آنان جنگیده و نام مجاهدان بوشهری در تاریخ ایستادگی ملت بزرگ ایران ثبت است.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی و نیروی دریایی سپاه در کنار نیروی دریای ارتش قدرت مطلق خلیج فارس هستند و از این آبراه حیاتی مراقبت می کنند و دستگیری متجاوزان توسط فرمانده وقت سپاه نمونه دیگر از اقتدار ماست.

استاندار بوشهر با اشاره به عملیات وعده صادق ابراز داشت: عملیات وعده صادق علیه رژیم کودک کش اسراییل که با اقتدار رهبری و پشتیبانی ملت ایران انجام شد نشان داد، اگر دشمنان در محدوده خلیج فارس دست از پا خطا کنند روزگار تاریکی برای آنها خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha