یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
احیای عاصمه

حوزه/ اختتامیه رویداد «احیای عاصمه» ویژه ی طلاب سراسر کشور در تهران برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، رویداد علمیِ «احیای عاصمه» تلاشی است برای ایجاد فضای رقابتی بین طلابِ دغدغه‌مند تا بتوانند ضمن اخذ مشورت‌های جدی از علمای فاضل و صاحبان تجربه، طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای تربیت طلاب در تراز انقلاب اسلامی و اسلام ناب که تعبیر به فقه تحقق می‌شود- به بوته نقد و ارزیابی اساتید و کارشناسان بگذارند.

۱۴ گروه در این رویداد شرکت کردند و از بین این گروه‌ها، ۴ گروه به مرحله نهایی راه پیدا کرده‌اند. و مرحله نهایی این رقابت در روز پنج شنبه، ۱۹ اسفند، از ساعت ۸ صبح تا ۱۶:۳۰ برگزار خواهد شد و به نفرات برتر جوائز ارزنده‌ای تعلق خواهد گرفت.

جوایز رویداد:

گروه اول: مبلغ ۱۵ میلیون تومان

گروه دوم: مبلغ ۱۰ میلیون تومان

گروه سوم: مبلغ ۷ میلیون تومان

ایده برتر: مبلغ ۲ میلیون تومان

همچنین برای ارتقاء کیفیت علمی رویداد فرصتی مهیاء شده است تا طلاب حاضر در مراسم اختتامیه بتوانند به بررسی و نقد شفاهی ۴ طرح راه یافته به مرحله نهایی بپردازند و در رتبه‌بندی آنها نقش داشته باشند.

علاوه بر آن کسانی که ایده یا طرحی در این زمینه دارند و نتوانسته‌اند در این رویداد شرکت کنند می‌توانند تا ۱۸ اسفند ایده خود را بفرستند و ۱۹ اسفند آن را در مراسم اختتامیه ارائه دهند. برای ایده‌های برتر نیز جوایز معنوی و مادی در نظر گرفته شده است.

از طلاب سراسر کشور جهت حضور در مراسم اختتامیه و ارائه ی طرح های خود در جهت احیای عاصمه و طراحی دوره تخصص، دعوت به عمل می آید.

زمان: پنج شنبه، ۱۹ اسفند، از ساعت ۸ صبح تا ۱۶:۳۰

مکان: تهران، روستای پلایین، حوزه علمیه مشکات علی بن موسی الرضا علیه السلام

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha