دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست خبری

حوزه/ حجت الاسلام بَشَوی گفت: انقلاب اسلامی دیگر فقط مختص کشور ایران نیست؛ این انقلاب متعلق به جهان بوده و راه ارتباط بین بشر و مسیر ظهور می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام محمد یعقوب بشوی دبیر کمیته بین الملل کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این کنگره افتخاری برای جهان اسلام می باشد و انقلاب اسلامی ایران واقعه ای بوده که بر تمام دنیا تأثیر گذاشته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی دیگر فقط مختص کشور ایران نیست؛ این انقلاب متعلق به جهان بوده و راه ارتباط بین بشر و مسیر ظهور می باشد.

حجت الاسلام بشوی خاطرنشان کرد: روایت داریم که پیام حق در عصر مهدویت از قم به سراسر عالم مخابره می گردد.

وی، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را راهی برای معرفی ستون های راهبردی انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی دانست و گفت: وظیفه ما تبیین این راهبردها و ارائه آن ها به دنیا برای نجات مردم ستم دیده از چنگ مستکبرین می باشد.

دبیر کمیته بین الملل کنگره بین المللی گام دوم انقلاب اسلامی از منظر قرآن و حدیث تصریح کرد: ما باید استقامت خود را حفظ کنیم؛ ما با کمال اخلاص در برگزاری این کنگره به میدان آمده ایم.

وی با اشاره به جزئیات کنگره افزود: در بخش بین المللی این کنگره بیش از ۱۰۰ به ۱۸ زبان مختلف مقاله علمی تولید شده است؛ در کنگره ۵ مقاله به زبانی های گوناگون ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام بشوی بیان داشت: کلیدواژه هایی همچون اخلاق، معنویت و آزادی که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تأکید مقام معظم رهبری واقع شده اند مفاهیمی هستند که محدود به یک کشور نمی باشند و نیاز کل جامعه بشری اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی اکبر IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
    1 0
    سلام عنوان را که دیدم فکر کردم یک مقاله در حد سطح دو نوشته می شود ما امروز با وجود منشور گام دوم وسندهای بالا دستی دیگر از امامین انقلاب نیاز چندانی به مستند سازی ومستمسک آوری از قرآن وحدیث ندارد آن‌چه ضرورت دارد موضوع شناسی وگستره موضوعات و راه کار هاست مثلا اینکه حوزه فعلی از جهت شیوه های علمی نمی تواند مدیریت راهبردی نظام را به دست گیرد آسیب جدی دیروز امروز وفرداست مثلا «بایسته های تحولی حوزه برای تحقق گام دوم »وامثال این عنوان می تواند ظرفیت کنگره راه گشا را پر نماید فاعتبرو یا اولی الالباب