یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طلاب مدرسه علمیه اوج

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج گفت: زنده نگاه داشتن یاد شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان اصلی‌ترین و اولویت‌دارترین رسالت‌های راهیان نور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام شعبانلی، صبح امروز در مراسم بدرقه طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج به سرزمین های نور گفت: حضور طلاب در این سفر معنوی باعث آشنایی آنان با سبک زندگی شهدا و تحکیم نگرش آن‌ها در حفظ ارزش‌ها و باورهای دینی می‌شود.

وی ادامه داد: اقشار مختلف مردم با سفر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با شهدا تجدید میثاق می‌کنند و این ارتباط عمیق بین نسل سوم و چهارم با نسل‌های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج ادامه داد: نسل جدید با حضور در مناطق عملیاتی به نوعی با شهدا و ایثارگری رزمندگان در زمان جنگ انس و الفت پیدا کرده و اوج عظمت دفاع مقدس را درک می کنند

حجت الاسلام شعبانلی عنوان کرد: اکنون نیز حضور مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان در مناطق دوران دفاع مقدس راهی برای زنده نگاه داشتن آرمان های شهدا و ایثارگران است که باید مفاهیم و رخدادها و حوادث زمان جنگ بدون تحریف، اجحاف و با زبان ساده هنری به بازدیدکنندگان ارائه شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha