دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سردار حسین رحیمی

حوزه/ رئیس پلیس تهران گفت: تولید کنندگان و فروشندگان موادمحترقه غیر مجاز در صورت دستگیری تا پایان نوروز ۱۴۰۱ آزاد نخواهند شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار حسین رحیمی گفت: از ابتدای اسفند در بخش‌های مختلف یگان‌های انتظامی، ارائه خدمات ترافیکی را به شهروندان آغاز کردیم.

وی افزود: به دلیل حجم تردد شهروندان در انتهای سال، ترافیک اسفند ماه نسبت به ماه قبل بیش از ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

رئیس پلیس تهران تصریح کرد: برای پنج شبنه و جمعه آخر سال ۶ ورودی و خروجی بهشت زهرا (س) باز و ساماندهی شده و ۲ پارکینگ به وسعت ۳۰ هزار متر مربع به ظرفیت پارکینگ این محل اضافه شده است.

وی با اشاره به فروش موادمحترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال، گفت: برخوردهای پیش دستانه‌ای با افرادی که اقدام به فروش موادمحترقه می‌کنند، کردیم؛ تولید کنندگان و فروشندگان موادمحترقه غیر مجاز در صورت دستگیری تا پایان نوروز ۱۴۰۱ آزاد نخواهند شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه نیروهای پلیس از ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز چهارشنبه آخر سال به صورت آماده باش در تمام نقاط پایتخت مستقر خواهد شد؛ اظهار کرد: با افرادی که رفتارهای خارج از عرف و ممنوعه را انجام دهند، برخورد انتظامی خواهد شد.وی با اشاره به برگزاری شهرآورد تهران و تمهدیدات پلیس در این رابطه، گفت: از ساعت‌ها قبل از برگزاری این دیدار همکارانم در ورزشگاه آزادی تهران حضور خواهند داشت تا این دیدار در امنیت کامل برگزار شود.

به گفته فرمانده انتظامی تهران پلیس تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری جشن نیمه شعبان در نظر دارد.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه سرعت در ایام نوروز ۱۴۰۱ در تهران، گفت: با کسانی که اقدام به انجام رانندگی خارج از عرف و حرکات مخاطره آمیز کنند، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha