یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / نشست مدیران مدارس علمیه همدان با معاون تهذیب حوزه علمیه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در جمع طلاب لرستانی بر مردمی سازی تربیت در مدارس علمیه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری، امروز در جریان سفر به لرستان، در جمع طلاب لرستانی در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به اینکه باید مردمی سازی تربیت در رأس برنامه های تهذیبی مدارس علمیه قرار بگیرد، گفت: مدیران و اساتید مدارس علمیه باید طلاب را در برنامه های تهذیبی مشارکت داده و مدیریت برخی برنامه های تهذیبی قرآنی را به آنان واگذار نمایند.

وی با بیان اینکه طلاب باید از همان بدو ورود به حوزه چشم انداز تبلیغی خود را ترسیم نمایند، افزود: طلاب با اخلاص، پشتکار و سعه صدر در کسب معارف قرآنی و تهذیبی همتی والا داشته باشند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه برنامه های علمی حوزوی باید دارای پیوست تهذیبی تربیتی باشند، خاطر نشان کرد: در جریان برنامه های علمی پژوهشی طلاب، برنامه های تهذیبی تربیتی در رأس همه امور قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری، با بیان اینکه حوزه های علمیه مرکز نشر معارف دینی، قرآنی و انقلابی در جهان هستند، اظهار کرد: طلاب در همه حال برای مردم الگو باشند و از هر فرصتی برای تبلیغ آموزه های دینی قرآنی بهره گیرند.

وی با بیان اینکه فعاایت های تهذیبی و قرآنی در مدارس علمیه به صورت جدی پیگیری و برنامه ریزی شود، گفت: طلاب با قرآن مانوس باشند، چرا که رمز موفقیت در تبلیغ، تسلط بر آیه های قرآنی و بهره گیری از انوار نورانی قرآن کریم و کتب گهربار دینی از جمله نهج البلاغه و صحیفه سجادیه است.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در پایان طلاب را پرچمداران صیانت از ارزش های قرآنی و انقلابی در جامعه خواند و بر مشارکت همه جانبه آنان در اجرای برنامه های تهذیبی و قرآنی مدارس تاکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha