یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
اساتید

حوزه/ معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه روش و شیوه تدریس اساتید، روش تربیتی آموزشی باشد، تصریح کرد: اساتید در تدریس دروس حوزه همواره ارائه معیارها و اصول تهذیبی تربیتی را در نظر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاذری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین محمد عالم زاده نوری، معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور در نشست مدیران، معاونان و کادر مدارس علمیه لرستان، در مدرسه علمیه بقیة الله الاعظم (عج) نورآباد با اشاره به اینکه کادر و اساتید مدارس با جدیت برنامه های تهذیبی و علمی پژوهشی را برای طلاب اجرا، کنند، گفت: اساتید در زمینه های تهذیبی، علمی، پژوهشی، تبلیغی و ... طلاب را با ارائه مشاوره ها و راهنمایی های لازم هدایت نمایند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط اساتید و طلاب باید صمیمانه باشد، بیان کرد: ارتباط استاد با طلبه نباید محدود به محیط مدارس و ساعات درس و بحث باشد، بلکه اساتید در همه حال ارتباط صمیمانه خود را با طلاب حفظ کنند.

معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه روش و شیوه تدریس اساتید، روش تربیتی آموزشی باشد، خاطر نشان کرد: اساتید در تدریس دروس حوزه همواره ارائه معیارها و اصول تهذیبی تربیتی را در نظر داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری ادامه داد: کادر و اساتید مدارس علمیه با برگزاری نشست های صمیمانه پس از فراغت از تحصیل طلاب، چشم انداز تبلیغی را برای آنان ترسیم نموده و طلاب را حتی پس از فراغت از تحصیل نیز یاری دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه طلاب مدارس علمیه به عنوان امانت در دست اساتید هستند، گفت: اساتید مدارس علمیه با جدیت در تربیت طلابی مومن، مهذب، عالم و انقلابی قدم بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha