یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
مراسم سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید نور علی طباطبایی

مراسم سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید نور علی طباطبایی، با سخنرانی نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم یکمین سالگرد ارتحال حجت الاسلام والمسلمین حاج سید نور علی طباطبایی از علمای فقید خوزستان، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه ملاک و چارچوب دنیا با عالم آخرت متفاوت است، بیان کرد: برخی در دنیا می توانند با پول و رشوه کار خود را پیش ببرند اما در آخرت اینگونه نیست.

وی خطاب به حاضران در مراسم، گفت: سعی کنید تا زمانی که در دنیا هستید همواره به یاد عالم آخرت باشید. انسان خودش می داند که چه کارهایی انجام داده است.

امام جمعه اهواز با اشاره به آیه قرآنی "وَ ما خَلَقْتُ الْجِنَّ وَ الْإِنْسَ إِلَّا لِیَعْبُدُونِ"، خاطرنشان کرد: هدف خلقت تنها برای مقام بندگی است و تمامی ظرفیت های عالم برای رسیدن به این مقام می باشد. در عالم آخرت با کسی محشور می شود که محبوب او است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد: امروز مسأله ازدواج و فرزندآوری از مسائل مهم ایران اسلامی است و با نرخ رشد کنونی در ۲۰ سال آینده جمعیت ما پیر خواهد شد به گونه ای که یک نفر به دنیا می آید و یک نفر می میرد. تمام مهدکودک ها به خانه سالمندان تبدیل می شود.

گفتنی است، این مراسم در روستای دره بنیاب بخش صیدون شهرستان باغملک و با حضور اقشار مختلف از جمله خانواده شهدا، جانبازان، ایثاگران و مردم این شهرستان برگزار گردید.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha