پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1013148
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
ماموستا سیداحسن حسینی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: در آستانه عید نوروز و سال جدید قرار داریم، بی شک هستند خانواده هایی که در بحث اقتصادی مشکلاتی دارند که ما به عنوان یک مسلمان باید یاری گر آنها در این شرایط باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سیداحسن حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج، اظهار داشت: امیدواریم که ماه مبارک شعبان مقدمه ای برای ورود به ماه رمضان برای همه ما باشد و ثواب این روزها نصیب همه شود.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار اعضای خبرگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی مشکلات مردم این خطه را بیان کرد، افزود: از دلسوزی ماموستا رستمی که همواره دغدغه حل مشکلات مردم کردستان را دارند، تقدیر می کنیم.

وی ادامه داد: باید امروز بیش از هر روز دیگر ارزش و جایگاه خون شهدا را پاس بداریم، زیرا امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی مرهون رشادت ها و ایثارگری این عزیزان است.

ماموستا حسینی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم ارزش و جایگاه واقعی مسلمان را بیان کرده است؛ امروز ایمان و عمل درست و الگوبرداری از سیره رسول اکرم (ص) و اهل بیت علیهم السلام سه ویژگی معنوی و عامل قدرت هر مسلمانی محسوب می شود.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه کسی نمی تواند منکر مشکلات موجود در جامعه باشد، گفت: باید با صبر و ایمان و نیز کار و تلاش مشکلات را به تدریج پشت سر بگذاریم.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن سال نو، اظهار کرد: در آستانه عید نوروز و سال جدید قرار داریم، بی شک هستند خانواده هایی که در بحث اقتصادی مشکلاتی دارند که ما به عنوان یک مسلمان باید یاری گر آنها در این شرایط باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha