سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
صادق خلیلیان استاندار خوزستان

حوزه/ خلیلیان، با بیان اینکه حضور روحانیون در کاروان‌های راهیان نور عمق‌بخشی به زیارت بامعرفت جوانان است، گفت: به‌یقین معرفت افزایی و تبیینی که توسط روحانیت معزز در کاروان‌های دانشجویی صورت می‌گیرد، می‌تواند زیارت بامعرفتی برای جوانان رقم زند.

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به حضور پرشور مردم در یادمان‌های دفاع مقدس، اظهارداشت: بحمدالله شاهد حضور گسترده مردم به‌ویژه جوانان در مناطق و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس هستیم که این مسأله نشان از توجه مردم به آرمان شهداست.

استاندار خوزستان، در خصوص تأثیر حضور راویان و روحانیون مبلغ در کاروان‌های راهیان نور، تصریح کرد: به‌یقین معرفت افزایی و تبیینی که توسط روحانیت معزز در کاروان‌های دانشجویی صورت می‌گیرد، می‌تواند زیارت بامعرفتی برای جوانان رقم زند.

خلیلیان، بر لزوم تقویت فعالیت‌های تبلیغی در مناطق عملیاتی تأکید کرد و گفت: هرچقدر که حضور طلاب و روحانیون در یادمان‌های دفاع مقدس بیشتر شود، به‌مراتب شاهد عمق‌بخشی به زیارت بامعرفت جوانان خواهیم بود.

استاندار خوزستان، همچنین در جمع خبرنگاران اظهارداشت: متأسفانه شیوع سویه جدید کرونا اجازه نداد که استان خوزستان پس از ماه‌ها وقفه، میزبان خیل عظیم کاروان‌های راهیان نور باشد؛ اما هم‌اکنون با بهبود شرایط، در حال خدمتگزاری از زائرین سرزمین‌‎های نور هستیم.

وی تأکید کرد: با رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت هم‌وطنان، در حال خدمات‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور در استان خوزستان هستیم.

خلیلیان، در پایان با بیان اینکه شهدا با نثار خون و جان خود کشور را در برابر هجمه دشمنان حفظ کردند و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند گفت: راهی که شهدا در پیش گرفتند مسیر آبادانی، عزت و آزادگی ملت ایران و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha