شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ تجمع اعتراض آمیز طلاب و فضلای قزوین در محکومیت جنایت آل سعود

حوزه/ حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و بی سابقه آل سعود و نیز جنایات ددمنشانه عوامل استکبار در پاکستان و افغانستان از عموم طلاب و مردم انقلابی قم جهت شرکت در تجمع اعتراض آمیز و محکوم نمودن این اقدامات وحشیانه دعوت به عمل می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و بی سابقه آل سعود و نیز جنایات ددمنشانه عوامل استکبار در پاکستان و افغانستان از عموم طلاب و مردم انقلابی قم جهت شرکت در تجمع اعتراض آمیز و محکوم نمودن این اقدامات وحشیانه دعوت به عمل می آورد.

بیانیه دعوت به تجمع به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
جنایت ظالمانه رژیم سعودی در اعدام دسته جمعی ده ها تن از شیعیان مظلوم و بی دفاع در یک روز دل ها را لبریز از اندوه و قلوب مومنین را جریحه دار کرد.
این جنایت گرچه با اتهام بستن دولت سعودی به این قربانیان مبنی بر داشتن افکار و عقاید نادرست و همکاری آنها با داعش و القاعده و انصار الله یمن صورت گرفت، اما محاکمه ای کاملا غیر عادلانه و مخالف با حقوق بشر بود که با حمایت و تائید آمریکا ، غرب و و رژیم غاصب صهیونیستی شکل گرفته است.
مقابله با جریان های اصیل اسلامی، ضربه زدن به وحدت اسلامی و تلاش برای تحریک احساسات جریان ها و مذاهب مختلف اسلامی هدف اصلی جبهه استکبار است.
حوزه های علمیه ضمن محکوم کردن این اقدام وحشیانه و بی سابقه آل سعود و نیز جنایات ددمنشانه عوامل استکبار در پاکستان و افغانستان از عموم طلاب و مردم انقلابی قم جهت شرکت در تجمع اعتراض آمیز و محکوم نمودن این اقدامات وحشیانه که در روز دوشنبه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در مدرسه فیضیه برگزار می شود دعوت به عمل می آورد.
فبعدا للقوم الظالمین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
    0 1
    با سلام خواهش میکنم یک تجمع اعتراضی برای حمله ی روسیه به مسجد ماریوپول که مسلمانان بیگناه اعم از زن و بچه و افراد سالمند در آن پناه گرفته بودند برگزار بفرمایید
    • صحت IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
      0 0
      خبری که صحت و سقمش معلوم نیست چه مبنای محکومیتی داره؟!
  • سعید IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۴
    1 0
    سلام و عرض ادب . اقدامات جنایتکارانه و ضد انسانی عربستان محکوم است . ولی کاش به جنایتهای طالبان در سرکوب شیعیان ، حمله روسیه به مسجد ماریوپول و سرکوب مسلمانان چین هم اعتراض میکردید .