یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
ال سعود

حوزه/ اعدام ۸۱ نفر انسان مظلوم در یک روز که نیمی از آنها از شیعیان بوده اند، بار دیگر پرده از چهره حقیقی مدعیان خدمت به حرمین شرفین برداشت و نشان داد تمامی اقدامات این رژیم در راستای خدمت به دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در پی اقدام وحشیانه و خبیثانه آل سعود مبنی بر اعدام جوانان شیعه، پیامی بدین شرح صادر کرد:

وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

جنایت فجیع و دردآور نوکران دست نشانده سعودی با تأسی از رژیم کودک کش صهیونیستی، لکه ننگی دیگر را در کارنامه سرشار از جنایت و خونریزی آنها ثبت کرد. رژیمی که ردپای شرارت های آن در تمام منطقه از جمله عراق، سوریه و لبنان در کنار اربابانش به چشم می خورد و با چراغ سبز آمریکا و هم پیمانانش زنان و کودکان مظلوم یمن را به خاک و خون کشانده است.

اعدام ۸۱ نفر انسان مظلوم در یک روز که نیمی از آنها از شیعیان بوده اند، بار دیگر پرده از چهره حقیقی مدعیان خدمت به حرمین شرفین برداشت و نشان داد تمامی اقدامات این رژیم در راستای خدمت به دشمنان اسلام است.

ما طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه اصفهان این اقدام ضد حقوق بشری را به شدت محکوم نموده و از دستگاه دیپلماسی کشور پیگیری مجدانه برای محکومیت این جنایت را در مجامع بین المللی و حقوق بشری خواستاریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha