سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اعدام در عربستان

مدیریت حوزه علمیه استان تهران با محکومیت جنایت حکومت تروریستی عربستان، تصریح کرد: حکومت آل سعود بر جنایت و خون استوار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مدیریت حوزه علمیه استان تهران در بیانیه ای با محکومیت جنایت حکومت تروریستی عربستان، تصریح کرد: حکومت آل سعود بر جنایت و خون استوار است.

بسم الله القاصم الجبارین

مَنْ قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفْس أَوْ فَساد فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّما قَتَلَ النّاسَ جَمیعاً

هر کس، انسانی را بدون ارتکاب قتل یا فساد در روی زمین، بکشد، چنان است که همه انسانها را کشته است.(مائده / 32)

بار دیگر حکومت فاسد عربستان که بر نفت و خون بنا شده است، از جنایتی دیگر رونمایی کرد. عجیب آنکه حکومتی که خود از مهمترین بانیان و حامیان داعش است، افرادی را به بهانه های واهی همچون همکاری با داعش گردن زده است! حکومت مستبدی که از جنایت سیری پذیری ندارد و در کارنامه سیاهش مثله کردن انسانها و شهادت شیخ نمر و قتل عام مردم بی گناه یمن، بحرین و ... نقش بسته، و اکنون در جنایتی بی سابقه در یک روز 81 نفر را که نیمی از آنها شیعه وبرخی کودک و نوجوان بوده اند را گردن می زند و مع الاسف با سکوت مدعیان دروغین حقوق بشر مواجه می گردد.

حوزه علمیه استان تهران ضمن محکوم کردن شدید این جنایت ددمنشانه، از مسئولان ذی ربط می خواهد با پیگیری مجدانه از هر طریق ممکن داخلی و بین المللی، زمینه برخورد با این جنایت و تکرار جنایت های مشابه گردند.

به قابیلیان سعودی و به خصوص ولیعهد سرمست و رو به زوال آن هم اخطار می دهیم که از سرنوشت سایر جنایتکاران تاریخ عبرت بگیرند قبل از اینکه به سرنوشت آنها دچار شوند، چرا که این خون ها روزی گریبانگیرشان خواهد شد و آن روز دیر نخواهد بود.

و چه زیبا امیر مومنان علیه السلام فرمودند:
از ریختن خون به ناحق بر حذر باش، زیرا چیزی در نزدیک ساختن انتقام حق، و عظمت مجازات، و از بین رفتن نعمت و پایان گرفتن زمان حکومت به مانند خون به ناحق ریختن نیست. خداوند در قیامت اول چیزی که بین مردم حکم می کند در رابطه با خونهایی است که به ناحق ریخته اند. .( نامه 53 نهج البلاغه)

در پایان و در آستانه میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج)، از خدای منان می خواهیم منتقم خون به ناحق ریخته شده همه مظلومان عالم را برساند و با نابودی حکومت های جائر، طعم شیرین عدالت و آزادی و معنویت را به جهانیان بچشاند.

مدیریت حوزه علمیه استان تهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha