سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نواب

حوزه/ باید پرسید که چگونه سعودی‌ها حاضر می‌شوند، در پیش چشمان ‌جهانیان، ننگ کشتن این جوانان بیگناه را به جان بخرند؟!

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رئیس دانشگاه ادیان در محکومیت جنایت اخیر حاکمان آل سعود به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون


یکبار دیگر، حاکمان سعودی که مدعیِ خدمت به حرمین شریفین نیز هستند، بی توجه به همه مبانی شرعی و قوانین بین المللی، جمعی از شهروندان خود را بیرحمانه گردن زدند. جرم اصلی این جماعت که تقریبا نیمی از آنها از شیعیان عربستان بودند، معارضه و مخالفت آنها با رفتارهای تبعیض آمیز دولت عربستان بود. به راستی، باید پرسید که چگونه سعودی‌ها حاضر می‌شوند، در پیش چشمان ‌جهانیان، ننگ کشتن این جوانان بیگناه را به جان بخرند؟! شاید فرصت تهاجم روسیه به اوکراین یا بازیگری و بازیگردانی صهیونیست‌ها در این منازعه،که افکار عمومی را سرگرم کرده،حاکمان خام اندیش سعودی را فریفته تا با ارتکاب این جنایت، زهر چشمی از شهروندانش بگیرد یا آنکه مکر و شیطنت استکبار جهانی که از بهبود روابط ایران و عربستان، نگران بوده، ولیعهد کم تجربه عربستان را در این دام افکنده است؟
اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت،برای شهیدان مظلومِ این فاجعه، علو درجات، و برای مردمان منطقه شرقی در عربستان صبر و اجر فراوان را آرزومندم.


سید ابوالحسن نواب
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha